• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان:

هیئت ها باید جریان حق را برای مردم تبیین کنند و در خدمت انقلاب و شهدا باشند

  • کد خبر : 4596
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
هیئت ها باید جریان حق را برای  مردم تبیین کنند و در خدمت انقلاب و شهدا باشند
محمد رضا نادرالاصلی مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: هیئت ها در عرصه ی فضای مجازی تمام قد حاضر شوند و فضای مجازی را تبدیل به حسینیه مجازی نمایند.

محمد رضا نادرالاصلی مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان در گفتگو با ریاح گفت: هدف ما برنامه ریزی های موثر برای آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان است. به همین دلیل شاخه جوانان هیئت را که جوانان عاشورایی نام دارد به جوانان واگذار نموده و آنان در زمینه های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی و جهادی فعالیت می کنند.

وی در ادامه گفت: امروز هیئت رزمندگان استان اصفهان یک هیئت هفتگی و مناسبتی نیست بلکه در تمام عرصه های مورد نیاز جامعه فعال بوده و حضور دارد از یاری رساندن به مردم در سیل و زلزله، تا خدمت رسانی در عرصه سلامت و دوران کرونا، توزیع بسته های ارزاق بین محرومان، تهیه جهیزیه برای فقرا و امروز مواد ضدعفونی و تجهیزات سلامت برای بیماران و مردم.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان با اشاره به این که ما ماموریت هایمان را بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی می کنیم گفت: از زمان وقوع سیل در استان های خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و خرم آباد حضور داشته ایم و با کمک خیرین و نیروهای مردمی توانسته ایم خدمات زیادی را برای مردم این استان ها داشته باشیم وامروز همچنان با هماهنگی هیئات رزمندگان این استان ها در حال خدمت رسانی به مناطق سیل زده آنان هستیم.

نادرالاصلی با اشاره به وظیفه ی هیأت ها در برگزاری مناسبت های مذهبی و غیره گفت: هیئت ها باید جریان حق را برای  مردم تبیین کنند. ما با در نظر گرفتن ضرورت های جامعه به دنبال جهاد کبیر می رویم به مسئله ی شعار سال می پردازیم و در این راستا نیز فعال هستیم.

نادر الاصلی در خصوص نقش هیأت ها در عرصه های مختلف انقلاب تصریح کرد: هر کس بر اساس بزاعت خود در دفاع از ارزش های انقلاب دفاع می کند و افراد در هیأت ها در همه لحظات و همه حال باید در خدمت انقلاب و شهدا باشند و با تمام وجود فعالیت کنند.

وی در خصوص ارتباط روحانیت با هیأت و مداحان گفت: روحانیون پناهگاه مردم اند خصوصاً در مسائل دینی با شناخت تهدیدات دشمن فرصت های پیش رو را معرفی کنند و مردم را جهت مقابله با تهدیدات آماده کنند.

مدیر هیأت رزمندگان  در تشریح اهمیت فضای مجازی با ذکر این نکته که در تمامی دنیا حتی امریکا برنامه های مذهبی رصد می شود گفت: فضای مجازی فضای غریبی برای هیأت ها بود ولی با دستور حضرت آقا مبنی بر ورود به فضای مجازی بحمدلله هیأت ها به خوبی در این عرصه ورود پیدا کردند اما کافی نیست باید در عرصه ی فضای مجازی تمام قد حاضر شوند و فضای مجازی را تبدیل به حسینیه مجازی نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.