• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
فراخوانی برای تغییر چهره میدان شهدا؛

هنرمندان با تلفیق نور و حجم میدان شهدای اصفهان را طراحی می کنند

  • کد خبر : 3105
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۱
هنرمندان با تلفیق نور و حجم میدان شهدای اصفهان را طراحی می کنند
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: طی فراخوان اعلام شده این سازمان، هنرمندان کشور می توانند در طراحی میدان شهدای اصفهان با تلفیق نور و حجم و با شرایط ثبت شده در سایت Isfahan.ir شرکت کنند.

به گزارش ریاح، حسن موذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به انتشار “فراخوان طراحی هنری شهری، تلفیق نور و حجم برای میدان شهدای اصفهان” اظهار کرد: هنرمندان و علاقمندان به عرصه طراحی شهری می توانند طرح های خود با موضوع ذکر شده را از طریق حضوری با درنظر گرفتن شرایط ذکر شده در فراخوانی که در سایت Isfahan.ir بارگزاری شده است، به سازمان زیباسازی تحویل دهند.  

از بین طرح های ارسال شده، سه طرح برگزیده مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

آثار و طرح های ارسال شده، مورد داوری اساتید و هنرمندانی همچون دکتر طغیانی، مرتضی نعمت اللهی، سید مجتبی موسوی، سید محمد عقیلی، پگاه دالوند، ارمغان احمدی، مرتضی بصراوی و نمایندگان سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان قرار می گیرد. 

هدف از برگزاری این فراخوان، ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و بهره مندی از آثار هنرمندان کشورمان در طراحی های شهر اصفهان است.

هنرمندان می توانند طرح ‌های پیشنهادی خود در ارتباط با این موضوع و متناسب با محل اجرای این هنر شهری را بر روی لوح فشرده به صورت جانمایی شده در میدان به صورت تصاویر سه بعدی یا عكس از چهار جهت، با ذكر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به آدرس اصفهان، خیابان كاوه، سه راه ملك شهر، جنب ایستگاه آتش نشانی، كوچه شهید جوراب دوز، سازمان زیباسازی شهر اصفهان ارسال کنند.

آثاری كه به صورت خلاقانه با نور، حجم های شهری به وجود بیاورند در اولویت خواهند بود، طرح پیشنهادی باید تلفیقی از عناصر حجمی و نورپردازی باشد.

همچنین توجه به تكنولوژی های جدید نورپردازی در ارائه بیان بصری حجمی در اولویت است و قابلیت اجرایی و نگهداری طرح در مقابل عوامل متعدد از جمله سرقت و تخریب از نكات ضروری طرح است که در امتیازدهی داوران موثر خواهد بود.

طرح ها باید طبق نقشه ها و تصاویر در میدان جانمایی شود، علاقمندان برای دریافت فرم ثبت نام، تصاویر و نقشه های میدان شهدا به سایتisfahan.ir مراجعه کنند.

محدوديتی در تعداد آثار ارسالی برای هنرمندان وجود ندارد، پس از داوری هيئت داوران طرح برگزيده برای اجرا، انتخاب و در صورت توافق با هنرمند، قرارداد ساخت منعقد می شود.

مهلت ارسال آثار ۱۰ دی ماه سال جاری است و جایزه نفر اول، لوح تقدیر به همراه مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، جایزه نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و جایزه نفر سوم، لوح تقدیر به همراه ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3105
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان
  • 244 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.