• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

همه مسؤولان باید توان جوانان را باور کنیم

  • کد خبر : 8280
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
همه مسؤولان باید توان جوانان را باور کنیم
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نیاز است همه، جوانان را باور کنیم و بدانیم جوان است که می‌تواند کشور را به بالاترین نقاط ببرد و نیاز است از آنان حمایت شود.

به گزارش ریاح، سردار علی مقواساز جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم آیین رونمایی از محصولات ایده‌محور نوین پژوهشکده شهید شهریاری دانشگاه اصفهان اظهار داشت: برای موضوع موشکی و دریایی سپاه به مأموریتی رفته بودیم و دانشمندان را که می‌دیدیم، همه از جوانان بوده و در داخل کشور درس خوانده بودند.

وی تأکید کرد: قدرت نظامی کشور بسیار جلوتر از چیزی هست که شاهدیم و دلیل آن ۲ مورد است؛ جوانانی که در داخل کشور درس خوانده‌اند و جهادی کار می‌کنند و تفاوت آن‌ها با دیگران این است که خود را باور کرده‌اند.

مقواساز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: در کشور جوانان قوی داریم اما دشمن می‌خواهد آنان انگیزه نداشته باشند اما بر خلاف این خواسته در این مسیر بسیج دانشجویی ۳ اقدام مهم انجام داد؛ اول موضوع کرونا بود، اقدام بسیج دانشجویی استان اصفهان در موضوع کرونا در کشور بی‌نظیر بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: موضوع بعدی کمک مؤمنانه و دیگری حضور و مشارکت در انتخابات بود.

وی با بیان اینکه اشتباه‌مان این است که بسیج را محدود می‌کنیم، توضیح داد: بسیج یعنی همه، هر شخصی که قلب او برای نظام و انقلاب می‌تپد بسیجی است؛ همه دانشجویان که بسیجی هستند قوی و با اراده هستند و اگر جریان اساتید و مسؤولان از دانشجویان حمایت کنند، آن‌ها می‌توانند مسیر کشور را پیش ببرند.

مقواساز گفت: دانشجویان اصفهان همه از خط حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی هستند، تمام دانشجویان اصفهان نسل حاج قاسم هستند و نیاز است که در این مسیر قوی شویم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: مشکلی که وجود دارد این است که برخی افراد هنوز مبارزه را قبول نکرده و منکر آن می‌شوند اما کشورمان با مبارزه زنده است؛ همه قدرت‌ها دنبال هستند قدرت کشورمان رشد نکند اما اگر دانشجویان حس کنند مبارزه وجود دارد و پای آن بایستند کشور رشد زیادی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است همه، جوانان را باور کنیم و بدانیم جوان است که می‌تواند کشور را به بالاترین نقاط ببرد و نیاز است از آنان حمایت شود و در این مسیر نیاز است به آب و آتش بزنیم تا خداوند مسیر را برایمان گلستان کند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.