• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

همه‌ وقت کشور باید صرف سازندگی و تولید شود

  • کد خبر : 8509
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
همه‌ وقت کشور باید صرف سازندگی و تولید شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید با کار و فعالیت، کشور را دوباره آباد کنیم، نباید معطل کارهای بیهوده شویم باید همه‌وقت کشور را صرف سازندگی و تولید کنیم و جلوی فساد را بگیریم.

به گزارش ریاح، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نطنز اظهار کرد: کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب و علیرغم تمام پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم، امروز مردم کشور ما مشکل‌ دارند و باید تعارفات را کنار بگذاریم و قبول کنیم که معیشت مردم سخت شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر آمار جمعیتی که زیرخط فقر هستند به‌شدت به‌صورت صعودی بالا رفته و این وضعیت به‌طوری است که به اعتماد عمومی مردم ضربه واردشده و بعضاً سرمایه‌های اجتماعی را ازدست‌ داده‌ایم، ما باید این سرمایه از دست‌رفته و ضربه دیده‌ را با کار احیا کنیم.

جان‌نثاری تصریح کرد: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی خسته شده‌اند، دولت گذشته ۴ سال اول مردم را به دولت قبل حواله می‌داد و چهار سال بعدی را به گردن ترامپ و برجام انداخت و نتیجه این شد که وضعیت اقتصادی کشور به مشکل خورده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید باکار و فعالیت، کشور را دوباره آباد کنیم، تصریح کرد: نباید معطل کارهای بیهوده شویم باید همه‌ وقت کشور را صرف سازندگی و تولید کنیم و جلوی فساد را بگیریم، انقلاب را معطل موهومات نگذاریم.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم شعارش دولت مردمی است و باید درک درستی از زندگی مردم داشته باشیم و پای صحبت‌های مردم بنشینیم، نه اینکه از پشت شیشه‌های ماشین زندگی مردم را برانداز کنیم، امروز مردم مشکلات خاص خود رادارند و مشکلات هم مشخص است.

جان‌نثاری با بیان اینکه باید در کنار مردم قرار گرفت و شانه‌به‌شانه مردم جلو رفت، عنوان کرد: ریل سیاست اجرایی کشور عوض‌شده است و به فرماندار جدید توصیه می‌کنم که برای دنیا و آخرت مردم برنامه داشته باشد، مردم باید مشکلاتشان حل شود و عاقبت‌به‌خیر شوند.

 وی با بیان اینکه به فرماندار توصیه می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و به‌ جریان انقلابی میدان دهد، بیان کرد: جوان انقلابی باید دستش باز باشد و بچه‌های حزب‌اللهی باید فعالیت دینی و اجتماعی انجام دهند و مردم را به صحنه بیاورند چرا که قطعاً با آمدن مردم مؤمن به صحنه، سرمایه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.

محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز نیز اظهار کرد: ما در نظام یک رصدخانه داریم و آن‌هم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز هیچ‌وقتی برای تلف کردن نداریم و بر اساس منویات رهبری باید شرایط را برای تمدن اسلامی فراهم کنیم.

ظریفی گفت: کلیه مسؤولین باید دارای برنامه مدون و با پشتوانه علمی و پژوهشی باشند و اولویت‌های مردم را شناسایی و برای آن کار انجام شود.

در این مراسم محمد عباس ظریفی به‌عنوان فرماندار شهرستان نطنز معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.