• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار و مهربانی است

  • کد خبر : 7370
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار و مهربانی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سفارش‌های اسلامی درباره مدارا با مردم اظهار داشت: نیروی انتظامی ثابت کرده است که یک نیروی نظامی می‌تواند در عین حفظ اقتدار خود، با مردم مهربان باشد، این نیرو، مظهر امنیت، اقتدار و مهربانی است.

به گزارش ریاح، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بدون شک نیروی انتظامی با تقدیم شهدای گران‌مایه در راه حفظ امنیت کشور، یکی از ستون‌های امنیت کشور است و مردم با دیدن نیروی انتظامی احساس امنیت می‌کنند.


وی با اشاره به جوشش‌ها و رویش‌هایی که در نسل جوان و انقلابی رخ داده است، افزود: امروز شاهد هستیم که حرکت‌های فرهنگی بزرگی در سطح کشور توسط جوانان شکل می‌گیرد اما در مقابل، توقع بیشتری از ایران اسلامی به عنوان امّ القرای جهان اسلام می‌رود که بتواند الگوی مناسبی برای کشورهای دیگر باشد.


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در حفظ امنیت، تصریح کرد: نیاز است تا مسائلی همچون مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری‌های امنیتی و فسادهای مختلف به صورت گروهی و با همکاری سایر دستگاه‌ها باشد تا همه ابعاد و جوانب آن در نظر گرفته شود و بهره‌وری اقدامات افزایش یابد.


وی با تأکید بر ضرورت مدارا کردن با برخی از مردم مستضعف و اصناف کوچک گفت: شیوه مبارزه با قاچاق کالا نیازمند بازنگری است، اینکه کالای خارجی موجود در شهرهای مرکزی کشور به عنوان قاچاق شناخته می‌شود، درست نیست مبارزه با قاچاق در شهرهای مرزی باید اتفاق بیفتد نه اینکه کالایی که وارد کشور شده است و چندین دست چرخیده به عنوان کالای قاچاق ضبط شود و برخی از اصناف کوچک را ناراضی سازد.


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله این نیرو در استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره برای خدمت به مردم و حفظ امنیت در کشور آماده است اما لازم است تا پشتیبانی لازم از این نیرو صورت پذیرد.


سردار محمدرضا میرحیدری گفت: نیروی انتظامی استان اصفهان در سطح کشور در شاخص‌هایی همچون برخورد با ناهنجاری‌های امنیت اخلاقی، ترویج فرهنگ غربی در اصناف، کشف سلاح رتبه نخست کشوری را کسب کرده است که این موضوع، نشان می‌دهد که میزان برخوردها بالا رفته است.


وی گفت: سازمان‌دهی پلیس اجتماعی، مبارزه با بدحجابی، کشف بیش از ۳۰ تن مواد مخدر در شش ماه گذشته، افزایش کشف احتکار، کشف سوخت قاچاق و کشف زمین‌خواری از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان اصفهان به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.