• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

نگاه دولت ارباب رعیتی نیست/ فرمانداران از جریان انقلاب حمایت کنند

  • کد خبر : 9371
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
نگاه دولت ارباب رعیتی نیست/ فرمانداران از جریان انقلاب حمایت کنند
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: نگاه و زاویه دید حاکم بر قوه مجریه باید تغییر کند و نگاه این دولت، نگاه ارباب‌و رعیتی به مردم نیست بلکه نگاه خادم و مخدوم است.

به گزارش ریاح، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه، گفت: ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشته و نظام اسلامی خدمات بسیار زیاد و بزرگی را تقدیم کرده است و دوران جمهوری اسلامی با هیچ دورانی در تاریخ ایران قابل‌ مقایسه نیست.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب زمانی پیروز شد که کشور ما در اوج حقارت بود اما امروز کشور در اوج عزت است.

جان‌نثاری گفت: امروز چند کلید واژه جریان‌های استکباری در دست دارند و با این کلید واژه‌ها بر سر همه دنیا کلاه می‌گذارند از آن‌ها می‌توان به حقوق بشر و حقوق زن را نام برد که امروز در کشور ما هیچ عرصه‌ای نیست که زنان ما مردم‌دار نباشند این‌ها عزت‌ انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: هر وقتی‌ که گفتمان ما منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی بود پیش رفتیم و هر وقت که مسؤولان از گفتمان انقلاب اسلامی دور شدند همان‌جا پس رفت کردیم و امروز ثابت‌ شده است که فقط گفتمان انقلابی می‌تواند کشور را نجات دهد و گفتمان غرب‌گرایی نمی‌تواند منجی باشد.

وی با اشاره به اوج غرب‌گرایی دولت قبل، خاطرنشان کرد: هشت سال گذشته با نگاه مسؤولان به غرب کشور در برخی موارد معطل ماند و فلج شد و موقعیت‌هایی که می‌توانستیم استفاده کنیم بر باد رفت، نگاه و زاویه دید حاکم بر قوه مجریه باید تغییر کند و نگاه این دولت، نگاه ارباب‌و رعیتی به مردم نیست بلکه نگاه خادم و مخدوم است.

جان‌نثاری گفت: در این دولت قرار نیست وقت مسؤولان به حاشیه‌سازی بگذرد بلکه قرار است صرف خدمت به مردم شود و در این دولت قرار نیست کارهای غیر شایسته مزد بگیرد و قرار است از انسان‌های خادم تقدیر شود و اگر زاویه دید عوض شود انتظار خدمت بیشتری هم وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه اگر حوزه فرهنگی را نگاه بیندازیم نگاه این دولت با دولت قبل فرق دارد، گفت: این‌که ما به بهشت و جهنم مردم کاری نداشته باشیم و فقط به فکر این دنیای آن‌ها باشیم بسیار حرف اشتباهی است و حاکمیت اسلامی نمی‌تواند به آخرت مردم توجه نکند و در حوزه فرهنگی باید حواسمان جمع باشد جامعه به کدام سمت می‌رود و چرا یک مدیر نباید در مورد احکام خداوند صحبت کند.

وی عنوان کرد: دولت فعلی یک دولت مردمی است و شما فرماندار همه مردم شهرستان مبارکه هستید با هر قشر و سلیقه‌ای که هستند و ما مسؤولان مشکلات مردم را کوچک و بزرگ می‌کنیم‌ اما مشکلات مردم کوچک و بزرگ ندارد و باید همه مشکلات حل شود اگر کسی نمی‌تواند این‌گونه باشد از سمت خود استعفا دهد.

وی با ارائه توصیه‌های مهم به فرماندار جدید شهرستان مبارکه، گفت: شما منتصب استاندار اصفهان هستید و هیچ شخص و گروهی نمی‌تواند در این شهرستان ادعا کند که او باعث شده است شما فرماندار باشید بلکه مردم باید برای شما ملاک باشند و از همه افکار هم مشورت بگیرید، مردمی باشید و مردمی بودن به این نیست که یک کار ساده انجام دهید بلکه باید با مردم مشورت کنید.

جان‌نثاری ادامه داد: از فکر و اندیشه آن‌ها استفاده کنید و به جوانان میدان دهید تا کار کنند و ما مسؤولان عقل کل نیستیم و توصیه می‌کنم به فرماندار جدید اتاق فکرهای متعدد تشکیل دهد و به مسائل فرهنگی توجه کند و این دولت، دولت انقلابی است و جریان انقلابی شهرستان در دوران فرمانداری شما باید به اوج فعالیت خود برسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، با اشاره به یک‌صدایی مسؤولان در انجام امور، افزود: مردم شهرستان اگر دیدند شما و دیگر مسؤولان باهم هستید دلگرم می‌شوند ولی اگر دیدند هرکدام از شما یک‌حرفی می‌زنید از شما ناامید می‌شوند و حتی ساعت وقت خود را صرف کارهای بیهوده نکنید و وارد حاشیه نشوید ما موظف هستیم تمام‌قد به مردم خدمت کنیم.

با هم‌صدایی سه قوه می‌توانیم از مشکلات عبورکنیم

در ادامه این مراسم پروین صالحی مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بنا به سنتی که در کشور است با چرخش دولت‌ها، بزرگواری از یک محل خارج می‌شود و در محل‌های دیگر فعالیت می‌کند و باید از این فرصت مطلوبی که خداوند در اختیار ما گذاشته است سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: فرماندار سابق شهرستان مبارکه در طول تصدی فرمانداری با پتانسیل‌های زیادی که شهرستان داشت مشغول به فعالیت بودند و فرماندار جدید شهرستان مبارکه از مدیران جهادی عرصه‌های انقلاب هستند و امید است با ایجاد همدلی در شهرستان کارهایی که در حال انجام بوده را ادامه دهند.

صالحی مبارکه با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور، گفت: ازیک‌طرف آثار تورمی سال‌های اخیر بر اقتصاد و از یک‌طرف آثار کم‌بارشی سال‌های اخیر در استان اصفهان خیلی خودش را نمایش می‌دهد و در استان اصفهان هم با خشک‌سالی و هم با تنگی معیشت مواجه هستیم که باهمت و عزم جهادی که در دولت، قوه مقننه و قوه قضاییه کشور است برای حل مشکلات تلاش می‌کنیم.

آیین تکریم و معارفه فرماندار مبارکه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان و مسؤولان شهرستان مبارکه برگزار شد و در این آیین سید علیرضا حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه معرفی و از زحمات اصغر هدایت، فرماندار سابق تقدیر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.