• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
در راستای رویدادهای نمایشگاهی فناوری؛

نمایشگاه CES ۲۰۲۱ آنلاین برگزار می شود

  • کد خبر : 3872
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
نمایشگاه CES ۲۰۲۱ آنلاین برگزار می شود
نمایشگاه بین المللی سی‌ای‌اس(CES) به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه مصرف کنندگان تجهیزات الکترونیکی در جهان برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ میلادی و در دوران شیوع کرونا به صورت یک تجربه کاملا دیجیتال و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ریاح، نمایشگاه سی‌ای‌اس یکی از بزرگ ترین رویدادهای نمایشگاهی فناوری در حدود نیم قرن همواره به صورت حضوری در آمریکا برگزار شده است اما در سال ۲۰۲۱ به صورت کاملاً آنلاین و مجازی برپا می شود.

قرار است این نمایشگاه دیجیتالی از روز دوشنبه ۱۱ ژانویه تا روز پنج شنبه ۱۴ ژانویه (۲۲ تا ۲۵ دی) برگزار شود بنابراین بر اساس تجربیات سال‌های گذشته انتظار می‌رود اغلب رونمایی‌ها و معرفی محصولات جدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه یعنی ۱۰ و ۱۱ ژانویه انجام شود.


در سال ۲۰۲۱ میلادی انتظار می‌رود این نمایشگاه در حدود ۱۹۵۰ شرکت کننده داشته باشد و اغلب غول‌های فناوری در این نمایشگاه حضور دارند. بنابر این انتظار می‌رود شرکت‌هایی مانند Asus، Lenovo، Hisense، LG، Microsoft، Nvidia، Panasonic، Philips، Samsung، Sony و بسیاری دیگر، محصولات جدید خود را رونمایی کنند. به طور خاص انتظار می‌رود سامسونگ از سری Galaxy S۲۱ به عنوان پرچمدار جدید گوشی‌های خود در یک رخداد جعبه‌گشایی در آخرین روز از CES رونمایی کند.


با وجود این طبق روال گذشته از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون، می‌توان انتظار داشت که شرکت اپل امسال نیز در این نمایشگاه حاضر نشود.


رخدادهای آنلاین و مجازی کوچک و بزرگی که در سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل فراگیری کرونا برگزار شد، نشان می‌دهد که جهان برای انتقال موفقیت‌آمیز به فعالیت‌های راه دور آماده است، با وجود این انتظار نمی‌رود برگزاری آنلاین نمایشگاه CES به یک رویه دائمی تبدیل شود.

در واقع انجمن فناوری مصرف کننده که برگزارکننده نمایشگاه CES است، اعلام کرده که سال آینده، این نمایشگاه را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار می کند.
نمایشگاه Consumer Electronics Show یا CES که بزرگ ترین نمایشگاه فناوری‌های مصرفی جهان است از سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون هر سال در ماه ژانویه در لاس وگاس آمریکا به صورت حضوری و فیزیکی برگزار شده است.


در این نمایشگاه هر نوع فناوری جدید مورد استفاده مصرف کنندگان از یخچال و فریزر گرفته تا هدست‌های واقعیت مجازی در معرض نمایش گذاشته می‌شود و غول‌های فناوری مانند گوگل، سامسونگ، ال جی، سونی و دل جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود را رونمایی می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.