• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9
لاریجانی:

نقش آفرینی کم نظیر سردار حجازی در تقویت جبهه مقاومت الگویی درس آموز است

  • کد خبر : 5847
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
نقش آفرینی کم نظیر سردار حجازی در تقویت جبهه مقاومت الگویی درس آموز است
مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر سردار سید محمد حجازی در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

به گزارش خبرنگار ریاح، علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت سردار پر افتخار و جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد حجازی را تسلیت گفت. 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج ملکوتی  مجاهد  مومن و خستگی ناپذیر،  سردار پرافتخار سید محمد حجازی،  جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان  اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، در طول دوران جنگ تحمیلی، با قبول مسئولیت های مخاطره آمیز ، نهایت اخلاص و ایثار را  در عرصه جهاد فی سبیل الله  تبلور بخشید و  پس از آن نیز در عرصه های گوناگون  خدمت به نظام اسلامی اهتمامی مجدانه داشت.

تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر آن سردار رشید اسلام در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

اینجانب فقدان تلخ این سردار شجاع و عزت آفرین را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز آن مرحوم، فرماندهان،  مسئولان و همرزمان ایشان در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم تعالی درجات‌ و حشر  با اولیای الهی و  یاران شهیدش و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی مسالت‌ دارم. 
 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.