• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خبر داد:

نخستین قرارداد ریل صادراتی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 3665
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
نخستین قرارداد ریل صادراتی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین و تنها تولید کننده ریل در ایران و ‌غرب آسیا و هفدهمین تولیدکننده ریل در جهان، قراردادی را برای تامین و صادرات ریل به کشور دوست و ‌همسایه افغانستان منعقد نمود.

به گزارش ریاح، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن با بیان این خبر گفت: قرارداد صادرات ریل ذوب آهن اصفهان، جهت تکمیل محوری است که اتصال افغانستان از طریق  ایران به دریای عمان و خلیج فارس و از سمت غرب به اروپا را نهایی می کند و شاهد افزایش حجم مبادلات تجاری و ترانزیت به افغانستان و همچنین افزایش مراودات تجاری طرفین خواهیم بود.

ریل تولیدی این شرکت مطابق آخرین استانداردهای جهانی است و کیفیت آن توسط شرکت های معتبر تایید شده است، مذاکراتی برای تامین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه در حال انجام می باشد و چشم انداز خوبی برای صادرات این محصول استراتژیک وجود دارد.

هم اکنون برای تامین نیاز کشور ماهانه ده هزار تن ریل در این مجتمع عظیم صنعتی تولید می شود که به نسبت تقاضای بازار قابل افزایش می باشد.

شایان ذکر است ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان هم اکنون در محورهای مختلف از جمله چابهار-زاهدان، یزد-اقلید، همدان-سنندج، میانه – اردبیل، بستان آباد –تبریز و رشت- کاسپین در حال نصب می باشد.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان تولیدکننده انواع ریلهای خطوط پرسرعت راه آهن و مترو مطابق با آخرین استاندارهای اروپایی بوده و در تلاش است که تولید همه انواع ریل های مترو کشور که با هم متفاوت می باشند را نیز تکمیل و تحویل خریداران نماید. ضمن اینکه اخیراً ریل زبانه سوزن نیز که به صورت عمده جهت تغییر مسیر قطار استفاده می شود و تا کنون تامین آن متکی کامل به واردات بود و به لحاظ ایمنی اهمیت ویژه ای دارد نیز توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.