• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
دفاع مقدس

ناگفته‌های دفاع مقدس طی ۴۰ هفته بیان می‌شود

  • کد خبر : 1471
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
ناگفته‌های دفاع مقدس طی ۴۰ هفته بیان می‌شود
سردار علی فضلی گفت: نیرو‌های مسلح امسال ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته‌های دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ریاح نیوز، سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه نیروی زمینی سپاه که در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همه نیرو‌های مسلح در برپایی برنامه‌های ویژه چهلمین سال دفاع مقدس حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح کشورمان امسال ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته‌های دفاع مقدس به عموم مردم اختصاص داده‌اند که در رأس این اقدامات، برنامه‌هایی است که نیروی زمینی سپاه به همین منظور پیش‌بینی کرده است.

سردار فضلی افزود: نیروی زمینی سپاه در کنار بیان ناگفته‌های دفاع مقدس در مدت یادشده، چند اقدام جانبی را هم برای محرومیت‌زدایی به‌ویژه آن دسته از محرومانی که در مناطق مرزی همچون استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و برخی از استان‌های دیگر هستند در دستور کار دارد.

وی گفت: امسال در کنار این اقدامات، نیروی زمینی سپاه حدود ۱۱ بیمارستان صحرایی را هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح مناطق عملیاتی دفاع مقدس و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان برپا خواهد کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: امروز شاهد یک اقدام بزرگ و ارزشمند از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و آن واگذاری بخش اول ۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.