• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
استانها/چهارمحال و بختیاری

مشکل کم‌آبی ‌ها ناشی از مدیریت غلط است

  • کد خبر : 7813
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
مشکل کم‌آبی ‌ها ناشی از مدیریت غلط است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری طرح تونل بهشت‌آباد را فاجعه دانست و گفت: این تونل آب‌های زیرزمینی را جذب و در آینده نزدیک استان را با خشکسالی شدیدی روبه‌رو می‌کند امیدواریم در اجرای این طرح‌ها نگاه بزرگی و کوچکی نداشته باشید و واقعیت‌ها و ضرورت‌ها را ببینید.

به گزارش ریاح، محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با وزیر نیرو طرح تونل بهشت‌آباد را فاجعه دانست و گفت:  این تونل آب‌های زیرزمینی را جذب و در آینده نزدیک چهارمحال و بختیاری را با خشکسالی شدیدی روبه‌رو می‌کند امیدواریم در اجرای این طرح‌ها نگاه بزرگی و کوچکی نداشته باشید و واقعیت‌ها و ضرورت‌ها را ببینید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیمه تمام ماندن طرح بن_بروجن، گفت: این طرح علیرغم مصوبه‌ها و هزینه‌های زیاد و وعده‌های دولت‌های قبلی کماکان نیمه‌تمام مانده در صورتی که کمبود آب در این مناطق محسوس است و آب شرب نیز با تانکر در ساعاتی از روز به دستشان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه آب در بروجن و شهرهای اطراف به کلی قطع یا فشار آب بسیار کم است و برای کشاورزی و صنعت نیز آبی در دسترس نیست، ادامه داد: قطعا اینکه نرخ بیکاری در این استان بسیار بالا است و اشتغال و تولید به بن‌بست رسیده، بخش عمده آن به مسئله آب برمی‌گردد.

مشکل کم‌آبی در استان همجوار ناشی از مدیریت غلط است

نکونام با اشاره به لابی‌گری‌ها در مسئله آب، خاطر نشان کرد: مردم و کشاورزان استان همجوار نیز متوجه شدند مشکل از سرچشمه نیست تا جایی که آب هست به حد کافی برای آن‌ها می‌رود اما مسئله، مدیریت آب در آن استان است که باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: در جایگاهی هستیم که باید تلاش کنیم نوع نگاه ما به مسائل ما را به گمراهی نکشاند و کرسی وزارت را در عرصه‌ای به کار گیرید که کاری خارج از عدالت و در اثر ملاحضات صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وظیفه اصلی خدمت به مردم است، افزود: این دولت بر مدار ایمان قرار گرفته و تلاش بر این است که عدالت را افزایش، تبعیض‌ها را کاهش دهد و یا تا حد ممکن رفع کند چرا که انتظار مردم از دولت بسیار بالاست.

وی خاطرنشان کرد: مردم صبور هستند اما بسیار امید و انتظار دارند و باید ترسید از زمانی که مردم غیر از عدالت را ببینند و امیدشان مخدوش شود و امروز در این شرایط سخت فرصت آزمون و خطا نیست و باید این ۴۲ سال از ابتدای انقلاب تا به امروز چراغ راه و درس عبرت قرار گیرد.

نکونام با تاکید بر مشکلات برق‌رسانی در مناطق محروم استان، بیان کرد: مناطقی مانند لبد هنوز برق ندارند و با ژنراتور ساعاتی از روز برق‌رسانی صورت می‌گیرد این مسئله موضوع مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و تکمیل شود.

انتهای خبر/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.