• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
استاندار اصفهان:

مراسم معارفه مدیران نباید به جلسه قضاوت عملکرد آن‌ها تبدیل شود

  • کد خبر : 7698
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
مراسم معارفه مدیران نباید به جلسه قضاوت عملکرد آن‌ها تبدیل شود
استاندار اصفهان گفت: جلسه‌ تکریم و معارفه مدیران نباید به جلسه قضاوت در باره عملکرد آن‌ها تبدیل شود زیرا تغییر و تحول در سازمان‌ها، عادی و به معنی تولدی دیگر است.

به گزارش ریاح، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهار داشت:  تغییر مدیران، مصداقی برای انرژی مضاعف، اوج‌گیری بیشتر و حرکت مناسب‌تر است.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید از دانش و تجربیات مدیران پیشین استفاده کنیم و به دانش و تجربیات خود بیافزاییم؛ مدیران جدید این مجموعه باید با تجدید قوا، همه توان خود را وارد میدان کنند و با توجه به وضعیت کنونی و شرایط منطقه برای رشد و پیشرفت استان، تمام تلاش خویش را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه همه ما به جمهوری اسلامی و این نظام مدیون هستیم، اضافه کرد: باید با نگاه رو به جلو و برای توسعه و پیشرفت مجموعه، از تجربیات و دانش مدیران قبلی و نسل‌های پیشین استفاده کنیم؛ سازمان‌های پویا و فعال از مدیرانی با مهارت‌های ذهنی و ادراکی، مهارت‌های انسانی و مهارت‌های فنی بالا برخوردارند.

مرتضوی اظهار داشت: امروز تعلق سازمانی در بین پرسنل وزارت کشور، استانداری و فرمانداری‌ها کم شده است و این مساله، عارضه و درد بزرگی برای این مجموعه محسوب می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان‌اینکه بهبود شرایط کیفی زندگی و معیشت پرسنل وزارت کشور و استانداری باید در اولویت کارهای مسوولان قرار گیرد، یادآور شد: همه افراد مسوول در این سازمان باید در قبال افزایش کیفیت زندگی و معیشت این افراد دغدغه داشته باشند و باید برای افزایش تعلق سازمانی در وزارت کشور و استانداری و فرمانداری‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسوولیتی که امروز بر عهده هر کدام از ما واگذار شده، لطف خداست، تصریح کرد: باید از این فرصتی که خدا به ما داده است به نحو مطلوب و شایسته استفاده کنیم و نباید در کار و وظیفه‌ای که بر عهده داریم، کوتاهی کنیم.

مرتضوی همچنین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت: رویکرد ما در این دوره این است که از فضای ورود یک فرد جدید به‌نظام اجرایی  در راستای تقویت و پویایی آن استفاده کنیم و ما باید تمام انرژی و استعداد خود در هر جا و هر پست و مقامی که هستیم بکار گیریم و تلاش کنیم تا بهترین و مؤثرترین کارها را انجام دهیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: برای تغییر و تحولات باید به سازوکار و مؤلفه‌های دانش، تعهد، هوش سازمانی توجه ویژه داشته باشیم و افرادی که در تغییر و تحولات به ما اضافه می‌شوند باید سبب جذب مردم شوند و به‌عنوان ذخیره راهبردی ما محسوب شوند.

در پایان این مراسم از ایوب درویشی تجلیل شد و مصطفی خضری بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان منصوب شد؛ درویشی از فروردین سال ۹۸ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان را بر عهده داشت.

همچنین از تلاش‌های حجت‌اله غلامی تجلیل شد و مهران زینلیان به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب شد؛ غلامی از دی سال ۹۷ تاکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7698
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری اصفهان
  • 219 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.