• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
استاندار اصفهان:

فضا را برای توزیع کنندگان مواد مخدر ناامن کنید.

  • کد خبر : 1374
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
فضا را برای توزیع کنندگان مواد مخدر ناامن کنید.
استاندار اصفهان گفت: باید با اخذ مجوزات لازم از نهادهای ذیربط فضا برای توزیع کنندگان مواد مخدر ومعتادان در این استان ناامن شود.

به گزارش ریاح نیوز، عباس رضایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه باید با اخذ مجوزات لازم از نهادهای ذیربط فضا برای توزیع کنندگان مواد مخدر ومعتادان در این استان ناامن شود، اظهار داشت: آگاهی دادن به خانواده‌ها اهمیت داشته و از این رو صدا و سیما نقش اساسی در این راستا دارد.

انجام کارهای فرهنگی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در مناطق حاشیه نشین با ایجاد سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و ایجاد تفریحات سالم برای جوانان باید صورت گیرد.

علاوه بر شناسایی نیازهای امروز جامعه، با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی و موضوع شیوع بیماری کرونا باید از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری شود.

هماهنگی لازم با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استان در خصوص زمین‌های وقفی در حاشیه شهرها صورت گرفته است از این رو اوقاف باید زمین‌های وقفی را مدیریت کرده و دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم داشته باشند.

در این جلسه نیروی انتظامی، اداره کل بهزیستی، شورای شهر و اداره کل اطلاعات گزارشی از اقدامات انجام شده در طول چهار ماه گذشته ارائه کردند، در زمان حاضر نزدیک به ۴۰۰ مرکز در زمینه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب معتادان به مواد مخدر در استان اصفهان فعالیت دارند.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد و براساس آخرین آمار، جمعیت معتادان این استان دست کم ۱۲۰ هزار نفر است که ۱۰ درصد از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.