• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

فرمانداران باید حامی و پیرو جریان انقلابی باشند

  • کد خبر : 8692
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
فرمانداران باید حامی و پیرو جریان انقلابی باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: فرماندار حاکم در شهرستان باید حامی و پیرو جریان انقلابی باشد، این جریان با جریان های گروهی و حزبی متفاوت است و در جریان انقلابی همه هستند، در جریان انقلابی اولویت اصلی ولایتمداری است.

به گزارش ریاح، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری تازه تاسیس شهرستان هرند با اشاره به قیام خونین ۱۹ دی مردم قم و نکوداشت یاد و خاطره شهدای عرفه از جمله شهید سردار حاج احمد کاظمی و همرزمان شهیدش اظهار داشت: مسؤول در دولت سیزدهم باید در کف جامعه و همراه و همیار همیشگی مردم باشد.

وی تصریح کرد: نماینده عالی دولت در شهرستان باید با مردم در نمازهای جمعه و جماعت مجدانه و مصرانه حضور یابد، باید غمخوار و امین مردم باشد و مردم به راحتی مشکلات و دغدغه‌های خود را با مسؤول جامعه اسلامی در میان بگذارند چرا که امروزه عمده مشکلات و دشواری‌های مردم موضوع بیکاری، دشواری ازدواج و دغدغه مسکن است.

جان‌نثاری در ادامه خاطر نشان ساخت: شعار مسؤولان دولت مردمی کار، کار و کار است و گفتمان این دولت، گفتمان انقلاب اسلامی است؛ باید مسؤولان در دولت سیزدهم خجالت را کنار بگذارند و با افتخار و مباهات فریاد بزنند ما انقلابی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: فرماندار حاکم در شهرستان باید حامی و پیرو جریان انقلابی باشد، این جریان با جریان های گروهی و حزبی متفاوت است و در جریان انقلابی همه هستند، در جریان انقلابی اولویت اصلی ولایتمداری است.

مراسم معارفه فرمانداران جدیدالتاسیس شهرستان‌های هرند، ورزنه و جرقویه برگزار شد و میثم حاجیان جایگزین رحمت‌الله ترابی در فرمانداری شهرستان هرند، سعید رحیمی جایگزین جواد سلطانی در فرمانداری ورزنه و محسن ریاحی جایگزین حسن جعفری هرندی در فرمانداری شهرستان جرقویه شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.