• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
رئیس‌جمهور:

ظرفیت‌های مناسب تولیدی در کشور باید بهره‌برداری شود

  • کد خبر : 7661
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
ظرفیت‌های مناسب تولیدی در کشور باید بهره‌برداری شود
رئیس‌جمهور در فرودگاه سمنان گفت: ظرفیت‌های مناسب تولیدی در کشور و استان سمنان امروز باید بهره‌برداری شود.

به گزارش ریاح، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان سمنان در فرودگاه سمنان اظهار کرد: به مسؤولان پرتلاش در استان سمنان، خانواده‌های معظم و مکرم شهیدان و جانبازان عزیز و ایثارگران گرامی درود می‌فرستیم و یاد همه شهدای استان سمنان را گرامی می‌داریم.

برای من توفیقی است که در روز ۱۳ آبان که یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام بزرگوارمان مقابل استکبار جهانی است، به استان سمنان سفر داشته باشم.

قبلاَ بررسی‌هایی در استان سمنان انجام شده و برخی از مشکلات و کمبودها در حوزه‌های مختلف در این سفر با جلساتی که با مدیران در ادارات و سازمان‌ها داریم و نشست‌هایی که با مسؤولان در حوزه‌های مختلف و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد و امیدواریم این مسائل را مروری داشته باشیم و به تصمیم روشنی نسبت به رفع مشکلات استان برسیم.

خداوند متعال در استان سمنان ظرفیت‌های بسیاری قرار داده و ظرفیت کشاورزی خیلی خوبی در استان داریم؛ ظرفیت‌های صنعتی و معدنی داریم و اگر این ظرفیت‌ها درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد، علی‌رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد، می‌توانیم افزایش بهره‌وری را داشته باشیم.

در استان سمنان می‌توانیم افزایش اشتغال و تولید داشته باشیم و این جزو دستورات و برنامه‌های کاری است که در حضور نماینده معظم رهبری، استاندار و مسؤولان استانی دنبال خواهد شد.

امیدواریم که خداوند متعال عنایت کند که این سفر همراه با تصمیماتی باشد که از مشکلات استان سمنان که ظرفیت های بسیاری دارد و همجواری‌اش با استان‌های دیگر در کشور می‌تواند اینجا را جایگاهی قرار دهد که با وضعیت فعلی کاملا متفاوت باشد، گره‌گشایی کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.