• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
به مناسبت هفته بسیج؛

شورای جدید بسیج صداوسیمای مرکز اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 2598
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۴
شورای جدید بسیج صداوسیمای مرکز اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد
به مناسبت هفته بسیج، شورای جدید بسیج مرکزاصفهان فعالیت خود را با حضور مدیرکل، قائم مقام، فرمانده بسیج و اعضای این شورا آغاز کرد.

به گزارش ریاح، آقای عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکزاصفهان در اولین جلسه شورای بسیج مرکزاصفهان که به مناسبت پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: توقع ما از بسیج مرکز ضمن ایجاد فضای امنیت مرکز و خودمراقبتی، تولید محتوا و ساخت مستند و برنامه های فاخر در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس است.

در حوزه دفاع مقدس با وجود سرداران شهید دوران دفاع مقدس همچون شهید همت و شهید کاظمی در اصفهان، متاسفانه کار نشده و می طلبد سالانه آثار ارزشمند و ماندگاری انجام شود، در تلاش هستیم با همکاری و مشارکت ارگان های فرهنگی و سپاه کار ساخت سریال های فرمانده هان دفاع مقدس را شروع کنیم.

بسیجیان از هر جهت الگوی مناسب در جامعه هستند و رفتار و عملکرد آنها مورد توجه است، دشمنان جمهوری اسلامی از وجود تفکر بسیجی در ایران هراسانند و بسیجیان باید همانند زمان هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه بسیجی و عشق به کار جهادی در مقابل با حجم عظیمی از پمپاژهای نا امید کننده رسانه های بیگانه و دشمنان در جامعه بایستند و ضمن روشنگری فتنه های آنها، مردم را به استقامت در مواجه با مشکلات دعوت کنند و در زمینه رفع موانع تلاش کنند.

وی در ادامه از آقای نباتی نژاد فرمانده بسیج مرکزاصفهان برای خلاقیت در کارهای فرهنگی و اقدامات انجام شده و ایجاد شورای جدید بسیج در مرکزاصفهان تشکر کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق و منظم برای تولیدات رسانه ای مناسب و ماندگار در بسیج شد.

آقای نباتی نژاد فرمانده بسیج مرکز اصفهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل مرکز اصفهان و همکاری مناسب بسیجیان در انجام امورات بسیج مرکز گفت: شورای جدید بسیج مرکز با چهار نگاه تعلیم و تربیت، ایجاد آمادگی و آموزش های نظامی و حفاظتی، آموزش های معنوی و تولیدات بسیج رسانه فعالیت های خود را در جهت کمک به سازمان صداوسیما انجام می دهد.

بسیجیان همیشه در صحنه حاظر می شوند و در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفع مشکلات جامعه با نگاه ارزشی و انقلابی پیش رو هستند، اعضای شورای جدید بسیج متشکل از نمایندگانی از مجموعه معاونت های صیانت و حفاظت، برنامه ریزی و نظارت، سیما، صدا، خبر،فضای مجازی، فنی و حوزه دفتر و روابط عمومی است که با همکاری و هماهنگی بین اعضا به سمت انجام برنامه های پیش بینی شده در بسیج حرکت می کنیم.

شایان ذکر است جلسه ویدئو کنفرانس استاندار اصفهان و فرمانده سپاه صاحب الزمان با فرماندهان بسیج ادارات استان و اعضای شورای بسیج نیز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=2598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.