• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
سخنگوی سپاه :

سردار حجازی علیرغم عارضه های شیمیای بجامانده از دوران دفاع مقدس در جبهه های مقاومت فعالیت داشت

  • کد خبر : 5841
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سردار حجازی علیرغم عارضه های شیمیای بجامانده از دوران دفاع مقدس در جبهه های مقاومت فعالیت داشت
سردار شریف گفت: سردار حجازی علیرغم عارضه های شیمیای بجامانده از دوران دفاع مقدس در جبهه های مقاومت فعالیت داشت و علت اصلی شهادت ایشان همین عوارض شیمیایی بود.

به گزارش ریاح به نقل از سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌و‌گو با شبکه خبر درباره شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت‌: علت اصلی شهادت سردار حجازی، عوارض شیمیایی از زمان جنگ بود.

سردار شریف در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص شهادت سردار حجازی با عرض تسلیت به ملت بزرگ ، رهبر معظم ، خانواده عزیز و بزرگ‌ این شهید سر افراز و همه هم رزمانش در نیرو های مسلح و جبهه مقاومتافزود : سردار حجازی از سرداران پر افتخار انقلاب اسلامی و معرف حضور مردم هستند ، شاید مقطع حضور درخشان ایشان در دفاع مقدس در یگان های رزم و عملیاتی و سازماندهی رزمندگان و تقسیم میان لشکر های تازه تاسیس سپاه یکی از بزرگترین افتخارات سردار حجازی است ، مقطع دوم که برای مردم بیشتر معرفی شده حضور ۱۰ ساله وی در سازماندهی نیرو های بسیج در پهنه جغرافیایی کشورمان است که نواحی ، پایگاه و مناطق مقاومت حاصل تلاش ۱۰ ساله ایشان در نیروی مقاومت بسیج بود که یک ذخیره تمام ناشدنی را برای میهن اسلامی و یک کمک به ملت در بحران های مختلف را سازماندهی 

کرد.

سخنگوی سپاه از سومین مقطع زندگی سردار شهید حجازی در عرصه های دیگر گفت:  حضور ایشان در ستاد مشترک سپاه ، جانشین فرمانده کل سپاه و معاونت پشتبانی و لجستسک نیرو های مسلح و همچنین حضور ۸ ساله در کنار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بود . 

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار علیرغم اینکه از عارضه های شیمیای بجامانده در دوران دفاع مقدس رنج می برد در جبهه های مقاومت فعالیت و زحمات زیاد و طاقت فرسایی کشید. 

سردار شریف افزود : سردار حجازی چند ماه پیش به کرونا مبتلا و پس از آن توانستند سلامتشان را بازیابند ، با این حال شب گذشته تعدادی از دوستان در بیمارستان بقیه الله (عج) جلسه ای داشتند ودر پایان اعلام کردند که عوارض شیمیایی دلیل به لقاء الله پیوستن ایشان بوده است.

در این خصوص کمیسیون خاص تشکیل شد و به اتفاق جانباز بودن و شیمیایی بودن و همچنین تاثیرات این مسئله رسما عامل به شهادت رسیدن ایشان اعلام شد .

سخنگوی کل سپاه در ادامه و درباره فعالیت سردار حجازی اظهار داشت : شهید بزرگوار با حضور در جبهه مقاومت در ۸ سال پایانی  ، برای صهیونیست ها چهره ای نام آشنا و از جمله سرسخت ترین نفراتی که سال ها به دنبال ترور ایشان بودند .

سردار شریف ادامه داد: همچنین از شب گذشته که شهادت ایشان اعلام شد رویکرد رسانه های بیگانه در این خصوص مشخص است و در این‌تعابیر از سردار شهید به عنوان سرسخت ترین ،و مقاوم ترین نیرو ها در برابر رژیم‌صهیونیستی نام‌برده شد.

وی تصریح کرد: حضور ایشان در کنار سردار دل ها تجربه بسیار گرانسنگ و از دلایل انتخاب جانشینی فرمانده نیروی قدس سپاه بود و در ۱۵ ماه مسئولیت ایشان در کنار هم رزمان و سردار قآانی پرچمی را که سردار دل ها برافراشته بودند همچنان‌بالا نگه داشتند .

سردار شریف در پایان در خصوص تحصیلات سردار شهید حجازی بیان داشت : ایشان انسان مدبر و قبل از حضور در سپاه طلبه بودند و  پس از دوران دفاع مقدس هم با دریافت مدرک دکترای تالیفات متعددی از خود بجا گذاشت . 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.