• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
امام جمعه موقت اصفهان:

رهبری امام، اسلام و مردم سه عامل مهم پیروزی انقلاب/ لزوم اقدام فوری مجلس برای حمایت از عوامل انتظامی

  • کد خبر : 8974
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
رهبری امام، اسلام و مردم سه عامل مهم پیروزی انقلاب/ لزوم اقدام فوری مجلس برای حمایت از عوامل انتظامی
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ضرورت کارآمدتر شدن قوانین حوزه انتظامی، گفت: چرا افسر نیروی انتظامی در برابر حمله اراذل حق دفاع از خود را ندارد؟ علت کسری قانون است و از مجلس می‌خواهم در این زمینه اقدام سریع و فوری داشته باشند.

به گزارش ریاح، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: قطعاً روح انسان پس از مرگ زنده است؛ جسم انسان می‌میرد اما روح در فضایی با عظمت وارد می‌شود.

وی افزود: در روایات بیان شده شخصی که بر نماز شب و غسل جمعه مداومت داشته باشد و در راه امام معصوم شهید شود، جسد او تا قیامت در قبر سالم است و ما شاهد این معجزات بودیم. 

میردامادی با بیان اینکه قیامت خواهد آمد و شکی در آن نیست؛ گفت: برای کسب کمال به دنیا آمدیم و نباید از این موضوع که فلسفه و هدف است غافل شویم.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه بیان کرد: خداوند توصیه می‌کند که در ماه رجب به خودتان ظلم نکنید؛ مهم‌ترین اقدام در این ماه آماده شدن برای ماه ضیافت الهی است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی توضیح داد: در روایات آمده است زمانی که عالمی از دنیا برود شکافی ایجاد می‌شود که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را پر کند.

میردامادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع صنعتگران و توصیه آن‌ها به کار خوب عنوان کرد: ایشان تأکید کردند که کارگران کار خوب بکنند، همچنین نسبت به صنعت‌گران گلایه داشتند که برای رونق کار شما دستور عدم ورود کالای خارجی صادر شد اما قیمت را بالا و کیفیت را پایین آوردید و نیاز است در این مسیر تلاش کنید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: زمانی که مسؤولان به زندگی اشرافی پرداختند، ساختمان‌های مجلل کنار ساحل ساختند و فرصت الهی که برای خدمت بود را در راه خودشان خرج کردند نتیجه‌ای غیر از این نخواهد داشت، اما امروز دولت سیزدهم در حد توان و بیش از آن مشغول است.

وی با اشاره به ۱۹ بهمن و سالروز بیعت همافران با امام(ره) مطرح کرد: نیروی هوایی مدالی برای خود گرفت که در تاریخ ماندگار است، روزی که فقط مردم بدون سلاح در اطراف امام بودند، آن‌ها اولین نیروی نظامی بودند که قلب امام را شاد کردند و درود خدا بر آن‌ها و دیگر نیروهای نظامی باد.

میردامادی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک معجزه بود، این مورد تعبیر امام و رهبر معظم انقلاب است و غیر از این نمی‌تواند باشد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: یک روحانی در زمانی که استبداد حاکم بود، فریاد زد که آقای شاه من تو را نصیحت می‌کنم؛ مردم زمان فرار شاه، شادی کردند، دنیای کفر پشت سر شاه بود و همه چیز را سخاوتمندانه تحویل آمریکا داد تا بماند اما آمریکا خود به نتیجه رسید دفاع از چنین جنایتکاری ننگ است و این نتیجه شخصی است که از مسیر خدا منحرف شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن خاطرنشان کرد: زمانی امام قیام کرد، دنیا پشت سر شاه بود اما امام کوتاه نیامد و سه عامل مهم رهبری امام، مردم و متن اسلام، انقلاب را به پیروزی رساند.

میردامادی عنوان کرد: مردم خوب درخشیده و نشان دادند مدافع حریم قرآن و اسلام هستند؛ عامل سوم نیز متن اسلام بود،قدرت اسلام امروز دنیا را به لرزه درآورده است و استکبار جهانی، اسلام، ایمان، تقوا و رهبری را هدف قرار داده‌اند زیرا می‌دانند این موارد قدرت‌های بزرگی است.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: امروز سعودی‌ها به عنوان گاو شیرده سخاوتمندانه برای آمریکا پول خرج می‌کنند اما نتیجه‌ای نداشته است و خودشان بیان کردند در تحریم ایران چیزی جز خفت به ‌دست نیاوردیم.

وی با اشاره به ضرورت کارآمدتر شدن قوانین حوزه انتظامی، گفت: چرا افسر نیروی انتظامی در برابر حمله اراذل حق دفاع از خود را ندارد؟ علت کسری قانون است و از مجلس می‌خواهم در این زمینه اقدام سریع و فوری داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.