• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

رشد ۲ برابری ارزش سهام قنقش

  • کد خبر : 8462
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
رشد ۲ برابری ارزش سهام قنقش
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسؤولان شرکت قند نقش جهان اعلام کردند با وجود موانع مختلف از جمله سود و دیرکرد وام‌هایی که در گذشته اخذ شده، وضعیت شرکت نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است.

به گزارش ریاح، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به اتفاق جمعی از اعضای شورا از شرکت قند نقش‌جهان اظهار کرد: در این بازدید آخرین وضعیت مالی و تولیدی این شرکت بررسی شد.

وی افزود: طبق گفته مدیرعامل این شرکت ظرفیت فعال شرکت یک سوم ظرفیت واقعی است که در صورت تعمیر و به‌ روز رسانی خطt امکان ۳ برابر شدن ظرفیت آن وجود دارد.

صالحی تصریح کرد: مسؤولان شرکت اعلام کردند با وجود موانع مختلف از جمله سود و دیرکرد وام‌هایی که در گذشته اخذ شده، وضعیت شرکت نسبت به سال گذشته بهبود یافته و صورت‌های مالی نیمه اول سال جاری حکایت از سودده شدن قند نقش‌جهان دارد، این در حالی است که شرکت سال گذشته زیان ده بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به این که سازمان بورس، شرکت‌ها را مکلف به اعلام اطلاعات مربوط به زمین و ساختمان‌هایشان کرد، قند نقش‌ جهان ۳۱ شهریورماه سال جاری گزارش مربوطه را روی سایت کدال بارگذاری کرده و این گزارش نشان می‌دهد قند نقش‌ جهان مالکیت بیش از یک میلیون متر مربع زمین را داراست.

وی با بیان اینکه شرکت قند نقش‌جهان در اواسط دهه ۴۰ تاسیس شده، ادامه داد: این شرکت از دهه ۵۰ وارد بورس شده و در حال حاضر شهرداری اصفهان با دارا بودن ۴۲ درصد از سهام، سهامدار عمده این شرکت است؛ هر سهم قند نقش‌جهان با نماد قنقش در بازار بورس از ابتدای شهریور ماه سال جاری علی رغم کاهش شاخص کل، رشد ۲ برابری را تجربه کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.