• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
سرلشکر صفوی:

دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود

  • کد خبر : 5900
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود و جوانان جبهه مقاومت این پرچم را در دست خواهند گرفت.

به گزارش ریاح؛ سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» در دانشگاه پرواز هوانیروز استان اصفهان، اظهار داشت: شهادت ناگهانی سردار حجازی، غمی بزرگ برای مردم است. این سردار شهید از یک تفکر استراتژیک برای دفاع از امنیت ملی کشور برخوردار بود و در سال‌های دفاع مقدس خوش درخشید و اخلاص او زبانزد همگان بود.

وی ادامه داد: ۲۳ هزار شهید اصفهان نماد هویت انقلاب اسلامی و ملت‌های تمدن ساز است. سرداران شهید اصفهان خالق تمدن نوین اسلامی در قرن حاضر هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: محصول دفاع مقدس تشکیل جبهه مقاومت است و نیروی قدس سپاه پاسداران و شهید حجازی وظیفه دفاع از ایران را در مقابل صهیونیست ها و داعش بر عهده داشتند و در شکست داعش نقش اساسی ایفا کردند.

سرلشکرصفوی در ادامه اظهار کرد: خون شهید حجازی و سلیمانی نقشه دشمنان منطقه را باطل کرد. شهید حجازی با سازماندهی بسیج ۲۰ میلیونی و قرارگاه سازندگی الگویی برای تمام مجاهدان راه خدا شد. درسی که ایشان به جبهه مقاومت آموختند این است که در برابر استکبار جهانی باید متکی به قدرت ملت‌های خودمان باشیم و خون شهیدان مظلوم افغانستان و عراق بعد از ۲۰ سال سبب اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیا خواهد شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه به برکت صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به یاری خدا، از مشکلات عبورخواهیم کرد: دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود و جوانان جبهه مقاومت این پرچم را در دست خواهند گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.