• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
با هدف ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی صورت می‌گیرد؛

حضور فعال فولاد مباركه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

  • کد خبر : 9007
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
حضور فعال فولاد مباركه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران
شرکت فولاد مبارکه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که از 19 لغایت 21 بهمن‌ماه با محوریت ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار می‌شود، حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش ریاح، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، بازرگانان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد ایران، از ۱۹ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه با محوریت ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار خواهد شد که ضمن معرفی برگزیدگان صنعت فولاد کشور در این رویداد، جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان این صنعت اهدا خواهد شد.

شرکت فولاد مبارکه نیز در این جشنواره و نمایشگاه به عنوان پیشران اقتصاد دانش‌بنیان کشور به ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی می‌پردازد.

این جشنواره و نمایشگاه با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی و در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی تعریف شده که با توجه به پایداری نسبی وضعیت شیوع ویروس کرونا و سویه‌های آن، این رویداد بزرگ ملی پس از کسب مجوزهای لازم و در صورت مساعد بودن شرایط، به صورت حضوری و مجازی و همچنین پخش زنده تلویزیونی از ۱۹ لغایت ۲۱ بهمن ماه سال جاری، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره ملی فولاد ایران با حضور مقامات و مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت های فولادی و معدنی کشور برگزار می‌شود و تأمین‌کنندگان داخلی برگزیده نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تأمین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل برگزار می‌شود که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی کشور در آن مشارکت ویژه خواهند داشت.

این رویداد شامل آیین افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای جایزه ملی فولاد ایران و همچنین برگزاری میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با حضور مقامات و مدیران صنعتی و معدنی کشور اختصاص خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.