• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
استاندار اصفهان:

جلسات محله‌محور با محوریت استاندار و معاونین در اصفهان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 8980
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
جلسات محله‌محور با محوریت استاندار و معاونین در اصفهان برگزار می‌شود
استاندار اصفهان گفت: مقرر شده است جلسات مدون و برنامه‌ریزی شده با رویکرد محله‌محور جهت حضور استاندار و معاونان استاندار در سطح اصفهان به منظور دیدارهای چهره به چهره و آگاهی از مسائل و مشکلات جاری و رایج در بستر اجتماع برگزار و در این جلسات مسائل و مشکلات عمومی احصا و به منظور پیگیری لازم انجام شود.

به گزارش ریاح، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان که در منطقه رهنان شهر اصفهان در میان مردم حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: حرکت‌های انقلابی و جهادی بالاخص با محوریت معتمدین و مساجد با هدف انتقال مفاهیم بنیادین انقلاب اسلامی به  آیندگان به صورت سینه به سینه و نسل به نسل ضروری و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ متعالی اسلام و معارف ناب انقلاب اسلامی و مقابله هوشمندانه با شبهه‌افکنی دشمنان قسم خورده با بهره‌مندی از حضور نخبگان متخصص، متعهد، متدین و دغدغه‌مند در برابر بمباران تبلیغاتی دشمن باید در دستور کار قرار گیرد.

مرتضوی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از زبان هنر در طرح مسأله جهاد تبیین گفت:توجه به موضوع هویت فرهنگی و اجتماعی و مقابله با کژاندیشی میان آحاد مردم و تبیین عزتمندی، صلابت و کرامت جمعی و گسترش انسجام و هم‌افزایی همگانی به مدد انقلاب و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری محقق و عملیاتی شده است.

استاندار اصفهان گفت: تبیین و برجسته‌سازی اقتدار ایران در همه حوزه‌ها در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و مدیریت هوشمندانه فضای مجازی و آموزش سطح‌بندی شده سواد دیجیتال به جوانان و نوجوانان و ضرورت تحقق گام دوم انقلاب به عنوان الفبای اول نقشه‌های راهبردی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و لازم است ضرورت ایجاد «پویش هرخانه و خانواده یک هسته مؤثر جهاد» تبیین شود.

وی با اشاره به نگاه دولت مردمی سیزدهم در خصوص مدیریت امور مردم و رفع مشکلات و مسائل جامعه به صورت کارآمد بیان داشت: دولت سیزدهم با رویکرد کار جهادی، شفافیت و مقابله با فرصت‌سوزی روی کار آمده است و همه اهتمام خود را به صورت مجدانه در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های همگانی و افزایش مسؤولیت و اعتماد اجتماعی فزاینده معطوف ساخته است.

مرتضوی تاکید کرد: مقرر شده است جلسات مدون و برنامه‌ریزی شده با رویکرد محله‌محور جهت حضور استاندار و معاونان استاندار در سطح اصفهان به منظور دیدارهای چهره به چهره و آگاهی از مسائل و مشکلات جاری و رایج در بستر اجتماع برگزار و در این جلسات مسائل و مشکلات عمومی احصا و به منظور پیگیری لازم و مؤثر از طریق کمیسیون‌ها، کارگروه‌ها و کمیته‌های استانی طرح و پیگیری شود و در صورت نیاز و احساس ضرورت، شخصا از طریق هیأت دولت در سطح ملی در تهران به منظور رفع نهایی پیگیری موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.