• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان صورت گرفت؛

تقدیر شورای شهر از آبفای استان اصفهان برای تامین آب شرب پایدار شهروندان اصفهانی

  • کد خبر : 8626
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
تقدیر شورای شهر از آبفای استان اصفهان برای تامین آب شرب پایدار شهروندان اصفهانی
در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در تامین آب شرب پایدار شهروندان به رغم کاهش منابع آبی و خشک شدن چاه ها قدردانی شد.

به گزارش ریاح، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به موضوع آبرسانی سیار در تابستان امسال به شهروندان اصفهانی اشاره کرد و گفت: توزیع ۶۲ میلیون لیتر آب شرب به وسیله تانکرهای آبرسان نشان داد که مسئولان آبفای استان اصفهان از هر امکانی برای خدمت رسانی به شهروندان استفاده می کنند.

محمد نورصالحی همچنین به اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه های آبرسانی و جمع آوری و انتقال فاضلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آبفای استان اصفهان در ۱۲ سال گذشته همکاری و هماهنگی تنگاتنگی با شهرداری در زمینه اجرای طرح های عمران شهری به ویژه در مناطق محروم داشته است.

تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در سخنان جداگانه ای ضمن قدردانی از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در زمینه تامین آب و گسترش شبکه های فاضلاب بر تخصیص سهم بیشتری از پساب برای آبیاری فضای سبز شهری و حفاظت از اکوسیستم تاکید کردند.

هاشم امینی مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز با بیان این که از دوره های گذشته تعامل نزدیکی میان شرکت آب و فاضلاب، شورای شهر و شهرداری اصفهان وجود داشته است گفت: حاصل این همکاری، حل بسیاری از مشکلات شهر در زمینه ارائه خدمات استراتژیک آب و فاضلاب و سرعت بخشیدن به طرح های عمران شهری بوده است.

هاشم امینی عدالت در توزیع آب را از مهم ترین سیاست های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر سعی کرده ایم با مدیریت فشار، زون بندی شبکه، استقرار سامانه تله متری، هوشمند سازی شبکه توزیع و در نهایت آبرسانی سیار، آب مورد نیاز شهروندان اصفهانی را از مرکز تا محلات حاشیه ای و محروم شهر به عدالت توزیع کنیم.

وی توسعه شبکه های جمع آوری، انتقال و دفع فاضلاب را از دیگر سیاست های آبفای استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد کلان شهر اصفهان تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان همچنین بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان جهت ساخت پکیج های کوچک تصفیه فاضلاب برای مجتمع های مسکونی و استفاده از آب خاکستری در آبیاری فضای سبز آن ها تاکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.