• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
به مناسبت روز جهانی گمرک ، صورت گرفت؛

تقدیر از کارکنان گمرک ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 4140
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
تقدیر از کارکنان گمرک ذوب آهن اصفهان
به مناسبت 26 ژانویه ، روز جهانی گمرک طی برنامه ای از کارکنان گمرک مستقر در ذوب آهن اصفهان تقدیر شد.

به گزارش ریاح، به مناسبت روز جهانی گمرک، محمد حسین پیشدار مدیر خرید خارجی و محمد نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان به همراه چند تن از همکاران این مدیریت ها، با حضور در محل دفتر گمرک شرکت با یوسف حیدری رئیس گمرک اختصاصی شرکت و همکارانش دیدار و گفتگو نمودند.

دست اندرکار واردات و صادرات ذوب آهن اصفهان در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی گمرک به رئیس و کارکنان گمرک مستقر در شرکت از خدمات آن ها طی سالیان گذشته تشکر نموده و از آنان تقدیر به عمل آوردند.

محمد حسین پیشدار مدیر خرید خارجی شرکت ضمن اشاره به اهمیت گمرک در حیات اقتصادی کشورها و شرکت های مختلف گفت: گمرک سوپاپ اطمینان اقتصاد هر کشور است و نقش بزرگی در رشد و شکوفایی تجاری آن دارد.

میزان و نحوه استفاده شرکت ها از قابلیت های گمرک، به رشد و گسترش اقتصادی و مالی آن ها انجامیده و در ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به تحریم های اقتصادی بین المللی در سال های اخیر سعی شده است که از امکانات و مزایای موجود در گمرک به بهترین نحو استفاده شود.

مهندس محمد نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات شرکت نیز ضمن اشاره به نقش اداره گمرک ذوب آهن در تسهیل و انجام امور گمرکی شرکت و تامین کالاهای مورد نیاز و انجام موفقیت آمیز صادرات خارجی شرکت از خدمات گمرک شرکت تشکر کرده و یادآور شد : گمرک ذوب آهن اولین گمرک اختصاصی کشور است و حضور این اداره طی سالیان طولانی گذشته منشاء خدمات و تسهیلات متنوعی در امر واردات و صادرات شرکت بوده است.

در این جلسه یوسف حیدری رییس گمرک اختصاصی شرکت نیز ضمن تشکر از همکاران ذوب آهنی گفت : باعث افتخار است که  به عنوان گمرک اختصاصی در ذوب آهن اصفهان مستقر و مشغول خدمت هستیم و از این بابت خود را یک ذوب آهنی می دانیم.

با توجه به شعار جهانی سال گمرک، شعار امسال “گمرک حامی احیاء ، نوسازی و تاب آوری زنجیره تامین پایدار” اعلام شده و ما نیز به سهم خود برای تسهیل و رونق امور گمرکی ذوب آهن اصفهان تلاش خواهیم کرد.

با توجه به آمار فعالیت  12 ماهه منتهی به پایان بهمن ماه جاری، در این مدت صادرات شرکت به تعداد ۱۵۰۰ فقره به وزن ۷۳۲۰۰۰ تن ، واردات شرکت شامل ۱۱۶ فقره به وزن ۲۱۲۳۰ تن ، و ترانزیت شرکت شامل ۱۲۴ فقره به وزن ۲۰۷۶۹ تن بوده است.

لازم به توضیح است که رییس گمرک ذوب آهن اصفهان با پیشنهاد مدیر کل گمرک استان اصفهان و تایید رییس گمرک کشور تعیین و معرفی می گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.