• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
صداوسیمای مرکزاصفهان:

تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم باب الخانی

  • کد خبر : 1987
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم باب الخانی
در مراسمی از خانواده شهید مدافع حرم باب الخانی تقدیرشد و هادی نباتی نژاد به عنوان فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز اصفهان معرفی شد.

به گزارش ریاح نیوز، عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکزاصفهان در مراسم تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم باب الخانی که با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، رئیس بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد، به نقش رسانه در دوران دفاع مقدس و در حال حاضر اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، صدا و سیما  با تجهیزات و امکانات محدود حضوری خستگی ناپذیر داشت و  همکاران ما برای انتشار اخبار آن دوران زحمات زیادی را کشیدند.

بعد از دوران دفاع مقدس نیز سازمان در حوزه نشر و ترویج روحیه ایثار شهادت بی نظیر بوده است، اگر در دوران دفاع مقدس اخبار و اتفاقات جبهه را  انعکاس می دادیم امروز همکاران ما مستقیم در خط جبهه مقدم قرار دارند.

امروز تمام دنیای فضای رسانه ای علیه ما است و انصافا در این حوزه رسانه ملی بسیار خوب کار کرده است ولی همواره جای این سوال وجود دارد که صدا و سیما باید سریال های سرداران رشید اصفهانی همچون شهید خرازی و همت را بسازد و باید این موضوع را از مسئولان مطالبه کرد.

با کمک مسئولین و خیرین استان می توانیم سریال های فاخری از سرداران شهید استان اصفهان بسازیم و کار ساخت مستند شهید مدافع حرم باب الخانی در شبکه اصفهان به زودی آغاز خواهد شد، ساخت این  گونه سریال ها تاثیر بسزایی در جوانان و نسل امروز خواهد داشت.

در ادامه جلسه سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت : کسانی که به دنبال محدود کردن انقلاب بودند باید بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است. 

امروز دشمن در مکان آموزشی از مهد کودک تا دانشگاه کار می کند تا نهاد و بنیان خانواده را برهم بزند.

وظیفه بسیج صدا و سیما  کمک به مدیریت دستگاه و ترویج فرهنگ ایثار شهادت تحقق شعار سال در صدا و سیما و همگرایی برای دفاع از نظام اسلامی است.

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده در حوزه صدا و سیما مرکز اصفهان خواستار فعالیت های جدید بسیج در این رسانه شد.

رحمتی رئیس بسیج صدا و سیما در ادامه مراسم معارفه فرمانده بسیج صدا و سیما گفت: استان اصفهان همیشه یکی از نمادهای فرهنگی ایران زمین بوده است و در اصفهان در یک روز ۳۷۰ شهید تشییع می شوند و این یک اتفاق بسیار مهم است.

بسیج صدا و سیما در میان اقشار ۲۲ گانه بسیج مستضعفین یک مجموعه مستقل است و تنها مجموعه ای است  که عضو شورای معاونین سازمان محسوب می شود و این ویژگی منحصر به فرد این پایگاه است.

مأموریت اصلی  ما در بسیج ساخت فیلم  و مستند از شهدای استان اصفهان است .

باید هم افزایی بین همه اقشار بسیج در حوزه فرهنگی صورت گیرد.

رحمتی با قدردانی از تلاش های آقای مهرعلیان گفت: ایشان به افتخار بازنشستگی در صدا و سیما نائل شدند اما در بسیج بازنشستگی وجود ندارد و قطعا از حضور ایشان استفاده می کنیم.

رئیس بسیج صدا وسیما از  هادی نباتی نژاد فرمانده جدید بسیج به عنوان فعال حوزه فرهنگی یاد و کرد و گفت : قطعا ایشان در این مسئولیت می توانند موثر باشند.

گفتنی است در این مراسم با اهدا لوح تقدیری از علی مهرعلیان فرمانده سابق بسیج صداوسیمای مرکزاصفهان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر شد و حکم فرمانده بسیج صدا و سیما توسط سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان به هادی نباتی نژاد اهدا شد‌. شایان ذکر است هادی نباتی نژاد پیش از این مدیر روابط عمومی بسیج سازمان صداوسیما بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.