• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
رسانه

تقدیر از برترین های هفدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه با حضور قائم مقام توسعه و فناوری صدا وسیما

  • کد خبر : 3810
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تقدیر از برترین های هفدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه با حضور  قائم مقام  توسعه و فناوری صدا وسیما
در مراسمی با حضور مهندس شریفی قائم مقام توسعه و فناوری صدا وسیما و همچنین مهندس امیری مدیرکل برنامه ریزی معاونت توسعه وفناوری صدا وسیما، از برترین های معاونت فنی مرکزاصفهان در هفدهمین اجلاس توسعه وفناوری رسانه ملی تقدیر شد.

به گزارش ریاح، در این مراسم آقای عبدالحسینی مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان ضمن تشکر از مجموعه معاونت فنی گفت: مرکز اصفهان در شرایط اقتصادی کشور و همچنین کمبود اعتبارات سازمان توانسته است پروژه های مختلفی در حوزه فنی به بهره برداری برساند.
با توجه به تلاش بی وقفه همکاران فنی مرکز، انصافا مجموعه معاونت فنی تعامل بسیار خوب با دیگر  بخش های مرکز دارند و این عزیزان با کمترین امکانات بیشترین بهره وری را دارند.
یکی از دغدغه های ما در حوزه فنی فرسودگی تجهیزات بود که در محل بودجه های تولیدی توانستیم این مشکل را برطرف کنیم ودر حال حاضر استودیو سیما وصدای مرکز بازسازی شده است.
در حال حاضر با مشارکت فولاد مبارکه در صدد تجهیز واحد سیار مرکز به HD  هستیم و در طول دو سال گذشته نیز استودیو خبر مرکز را تجهیز کردیم و امکانات مورد نیاز جهت ارتباط زنده تصویری را فراهم کردیم.


در ادامه آقای شریفی قائم مقام توسعه و فناوری رسانه ملی، هدف از حضور در مرکز اصفهان را قدردانی از تلاش های معاونت فنی مرکز اصفهان دانست و گفت: در حال حاضر  درخصوص وضعیت فنی و مشکلاتی که دارید شرایط تحریم ها ما را در تنگنا  قرار داده  و مرکز اصفهان با این شرایط بودجه ای عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است.
وی گفت: پیکره سازمان زیرساخت های فنی است و در همین راستا دریافت HD در سراسر کشور  انجام شد که اتفاق بسیار مهمی بود و خوشبختانه اصفهان نیز با این شرایط و بضاعت عملکرد مطلوبی داشته است.
شرایط فعلی اقتصادی کشور را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.


 همچنین در این جلسه آقای امیری مدیرکل برنامه ریزی معاونت توسعه وفناوری صدا وسیما گفت: مرکز اصفهان در حوزه معاونت فنی نیروهای متخصصی وجود دارد که در جشنواره امسال نیز درخشش فوق العاده داشتند.


در  این مراسم از جلال مختاری مدیر ارتباطات زمینی وماهواره، محمد نیک اقبال از واحد نظارت وارزیابی واحد مانیتورینگ به دلیل کسب رتبه برتر در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.  
در پایان این مراسم ضمن بازدید از تجهیزات و مجموعه های مختلف فنی،  به مناسبت ۲۰ دی ماه سالروز تاسیس رادیو اصفهان قائم مقام و مدیر کل برنامه ریزی  معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی  به همراه مدیر کل و معاونین مرکز با حضور در استودیوهای پخش وتولید با اهدای گل از تلاش های همکاران معاونت صدا تقدیر کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3810
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی صدا وسیمای مرکز اصفهان
  • 168 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.