• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

تعریض پل زندان با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار/ ایمن‌سازی اتوبان شهید اقارب پرست به زودی به پایان می رسد

  • کد خبر : 4024
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
تعریض پل زندان با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار/  ایمن‌سازی اتوبان شهید اقارب پرست به زودی به پایان می رسد
مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پروژه تعریض پل زندان با اعتبار 60 میلیارد ریال در حال عقد قرارداد با سازمان عمران شهرداری است و بعد از اتمام مراحل مقدماتی، طرح در مرحله اجرا قرار می گیرد.

به گزارش ریاح، محمد شرفا مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی خیابان گل‌ها به بلوار کشاورز به مبلغ قرارداد شش میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی صددرصدی داشته و به اتمام رسیده است.

در این پروژه حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی و سه هزار مترمربع هم خیابان‌سازی انجام شده است.

در خصوص پروژه اصلاح هندسی کندروی بزرگراه شهید حبیب الهی، بتن‌ریزی دیواره ‌های این پروژه تکمیل شده و اکنون در حال زیرسازی کف کندرو و آسفالت است که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مبلغ قرارداد آن ۱۰ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال است.

پروژه ایمن‌سازی اتوبان شهید اقارب پرست نیز تقریبا کامل شده و در آن نیوجرسی‌های سیمانی گذاشته شده است. این پروژه تاکنون پیشرفت ۹۹ درصدی داشته و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این طرح شده است.

ضلع شمالی این بزرگراه در مجاورت محله امیر حمزه نیز با اجرای نیوجرسی‌های درجاریز بتونی به طول یک هزار و ۸۰۰ متر ایمن‌سازی شده است.

در این بخش با هدف کاهش تصادفات و جلوگیری از خودروهای سنگین و همچنین ایجاد امنیت بهتر برای ساکنان، بالغ بر یک میلیارد تومان بودجه صرف شده است.

ایستگاه‌های «بی آر تی» خیابان‌های شفق، شهید مفتح و سهروردی نیز به منظور تأمین آسایش بیشتر شهروندان با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان مسقف شده است.

پروژه تعریض پل زندان در حال عقد قرارداد با سازمان عمران بوده و مبلغ قرارداد آن ۶۰ میلیارد ریال است که در حال حاضر اقدامات مقدماتی آن در حال انجام است.

تاکنون برای پارک قائمیه۷ هزار مترمربعی، سه هزار میلیارد ریال صرف تملک ۷۰ درصد پارک شده است، این در حالی است که ۳۰ درصد تملک باقی مانده آن با هزینه بیشتر انجام خواهد شد تا پارک به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در خصوص پل مکانیزه امام صادق (ع) در این منطقه، مبلغ این پروژه ۱۵ میلیارد ریال است که تاکنون آسانسورهای آن نصب شده و فقط کابین و شیشه‌ها باقی مانده که تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

آسفالت تراشی بلوار کشاورز حد فاصل چهارراه کشاورز تا پل شهید مفتح نیز انجام شده است. همچنین لکه‌گیری و عقب‌ نشینی منازل نیز به پایان رسیده است.

مبلغ قرارداد این پروژه ۳۲ میلیارد ریال بوده که در آن به مساحت هفت هزار مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده است.

پروژه پارک کوهستانی شفق تقریبا در حال تکمیل طراحی است که بخشی از کارهای این پارک ۵ هکتاری در زمینه فضای سبز انجام شده اما امور عمرانی هنوز صورت نگرفته است. ضمن اینکه اجرای پارک دستگرد به مساحت سه هزار مترمربع در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و این پروژه اکنون در حال تملک است.

در سال جاری به ‌طور کلی با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی انجام شده است. ضمن اینکه پیاده‌رو سازی‌هایی که در سطح منطقه ۱۳ انجام شده بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان صرف ساماندهی مادی و معابر شده است. 

بیشتر پیاده‌روسازی‌های انجام شده در خیابان‌های قائمیه، باغ فردوس، جانبازان، شهرک قدس، خیابان گل‌ها و همچنین پارک لادن یا همان پارک قائمیه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4024
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان
  • 175 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.