• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
در سومین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت استان؛

تشریح دستاوردهای آبفای استان اصفهان

  • کد خبر : 9024
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
تشریح دستاوردهای آبفای استان اصفهان
افزایش سرانه آب تولیدی، کاهش هدررفت آب، مدیریت فشار و زون بندی شبکه، تله متری تاسیسات، هوشمندسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از جمله اقداماتی بود که آبفای استان اصفهان برای آبرسانی عادلانه و پایدار و همچنین غلبه بر تبعات ناشی از بحران کم آبی در طول سال های اخیر به اجرا در آورد.

به گزارش ریاح، در سومین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت استان اصفهان، دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب در افزایش بهره وری و خدمت رسانی پایدار به مردم تشریح شد.
در این جلسه که با حضور استاندار و رئیس سازمان ملی بهره وری کشور برگزار شد، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این که از سال ۱۳۸۹ کمیته بهره وری در این شرکت تشکیل شده است افزود: با استقرار چرخه مدیریت بهره وری، تجزیه وتحلیل وضعیت موجود، تدوین برنامه های عملیاتی در زمینه رشد، ارتقاء و اقدامات اصلاحی در تمام بخش های آبفای اصفهان اجرایی شد.
مجتبی قبادیان به بهبود کارایی فرایندها در بخش آب اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش سرانه آب تولیدی، کاهش هدررفت آب، مدیریت فشار و زون بندی شبکه، تله متری تاسیسات، هوشمندسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از جمله اقداماتی بود که آبفای استان اصفهان برای آبرسانی عادلانه و پایدار و همچنین غلبه بر تبعات ناشی از بحران کم آبی در طول سال های اخیر به اجرا در آورد.
وی افرود: در بخش فاضلاب نیز بهبود کارایی فرآیندها شامل افزایش ظرفیت تاسیسات فاضلاب، توسعه طول شبکه و خطوط انتقال و همچنین اصلاح و بازسازی شبکه و خطوط فرسوده فاضلاب نیز در دستور کار قرار گرفت و علاوه بر توانمند سازی نیروی انسانی، میزان بهره وری از تاسیسات نیز افزایش یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9024

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.