• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
 فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد:

تدابیر ویژه پلیس اصفهان در ماه رمضان

  • کد خبر : 9279
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تدابیر ویژه پلیس اصفهان در ماه رمضان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تدابیر ویژه این فرماندهی به منظور حفظ حرمت ماه رمضان و افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی برای کسب فیض بیشتر مردم از این ماه پر فضیلت خبر داد.

به گزارش ریاح، محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجو در این ماه اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خدا است، ماهی که درهای رحمت الهی در آن گشوده می‌شود و بندگان گناهکار، خود را برای بندگی خالصانه معبود خود آماده می‌کنند، ماهی که در آن دوستی‌ها و مودت‌ها بیشتر می‌شود و وحدت و انسجام مسلمانان اوج گرفته و جرایم به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان تدابیر ویژه‌ای را برای این ماه در نظر گرفته و با اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی به استقبال این ماه پربرکت رفته و سعی می‌کند تا زمینه کسب فیض بیشتر مردم در ایام را فراهم کند.

میرحیدری تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، به همین جهت گشت‌های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوءاستفاده از این فرصت هستند، افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: همچنین طرح‌های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهرهای استان، لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعمال می‌شود که از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با مأموران پلیس داشته باشند.

وی در ادامه گفت: از کسانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند انتظار داریم به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام، خودداری کنند.

میرحیدری همچنین از کنترل و نظارت بر فعایت صنوف در ماه مبارک رمضان توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: تمام اغذیه‌فروشی‌ها و اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد  شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در صورت صدور مجوزهای قانونی مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملأعام تظاهر به روزه‌خواری نشود، فعالیت کنند.

وی در پایان ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی، گفت: از همه شهروندان گرامی می‌خواهم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم و قانونی در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.