• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
5

تجهیز ۵ ایستگاه فاز ۳ اتوبوس‌های تندروی اصفهان به گیت ثبت تراکنش

  • کد خبر : 20955
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
تجهیز ۵ ایستگاه فاز ۳ اتوبوس‌های تندروی اصفهان به گیت ثبت تراکنش
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به تجهیز ۵ ایستگاه فاز ۳ تندرو به گیت‌های ثبت تراکنش و پرداخت کرایه گفت: بیش از ۸۰ درصد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ درباره دریافت اطلاعات خطوط و مسیرها است که نشان از رضایت شهروندان از خدمات این شرکت در خطوط اتوبوسرانی دارد.

به گزارش ریاح نیوز، داوود بحیرایی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ مرکز مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: این مرکز ضمن نظارت یکپارچه بر عملکرد ناوگان در خطوط و سرفاصله حرکتی ناوگان پاسخگوی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری در حوزه اتوبوسرانی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پاسخگویی در لحظه به شهروندان، موارد اعلامی از سوی آن‌ها پیگیری و رصد می‌شود.

بحیرایی ادامه داد: از مهر ۱۴۰۲ و آغاز فعالیت مرکز مانیتورینگ تا پایان اردیبهشت سال جاری، اقدامات انجام شده کاهش ۲۰ درصدی تماس‌های مردمی در حوزه‌های کمبود ناوگان و انتظار بیش از حد در ایستگاه‌ها را در پی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد تماس‌های مردمی برای دریافت اطلاعات خطوط و مسیرها، زمان آغاز فعالیت ناوگان، وجود خطوط اتوبوسرانی در مسیرهای درخواستی شهروندان و در مجموع از جنس اطلاع‌رسانی بوده است که می‌توان از آن به عنوان یک تغییر رویکرد از جنبه نارضایتی به اطلاع‌رسانی نام برد و در این زمینه مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تمام تلاش و ظرفیت خود را برای جلب رضایت شهروندان به‌کار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: به‌منظور رفاه حال شهروندان و استفاده کنندگان از خدمات این شرکت، ۵ ایستگاه مهم و پرمسافر فاز ۳ تندرو (پایانه خرم به پایانه ارغوانیه) واقع در میدان احمدآباد، ایستگاه پروین، ایستگاه همدانیان و ایستگاه میدان خوراسگان واقع در خیابان جی به گیت‌های ثبت تراکنش و پرداخت کرایه مجهز شد.

بحیرایی با تاکید بر اینکه این اقدام موجب کاهش زمان سوار شدن مسافر در ایستگاه همچنین کاهش سرفاصله زمانی تردد ناوگان خواهد شد، گفت: در آینده نزدیک و از طریق پیگیری‌های انجام شده با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، سایر ایستگاه‌های پرتردد در این مسیر نیز به گیت ثبت تراکنش مجهز خواهد شد.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=20955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.