• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان:

بیش از ۱۸۰ مورد انشعاب آب غیر مجاز در بخش مرکزی شهرستان اصفهان شناسایی شد

  • کد خبر : 1533
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
بیش از ۱۸۰ مورد انشعاب آب غیر مجاز در بخش مرکزی شهرستان اصفهان شناسایی شد
مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: در سال جاری بیش از 180 مورد انشعاب آب غیر مجاز در منطقه مرکزی شهرستان اصفهان کشف شد که 100مورد آن در روزهای اخیر شناسایی گردیده است.

به گزارش ریاح نیوز، هاشم امینی مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان تصریح کرد: از ۸۰ فقره کشف انشعاب آب غیر مجاز در منطقه برآان و کراج بیش از ۵۰ مورد آن دارای کاربری باغ ویلا بوده و این در حالیست که حداقل وسعت یک باغ ویلا هزار متر مربع می باشد و طبق بررسی های صورت گرفته حداقل آب مصرفی در یک باغ ویلا با این وسعت، ۶۰ متر مکعب آب در ماه است. لازم به توضیح است که با ساماندهی این نوع انشعابات غیر مجاز، از حدود ۳ هزار متر مکعب آب بدون درآمد در ماه در این منطقه جلوگیری به عمل آمد.

در سال گذشته بیش از ۳۶۰ مورد انشعابات آب غیر مجاز در منطقه مرکزی شهرستان اصفهان کشف گردید، از طریق پیمایشی که از سوی کنتور خوان ها و گزارشات مردمی و کارکنان صورت گرفت انشعابات غیر مجاز کشف و اقدامات لازم در خصوص آن انجام شد.

با توجه به تعداد مشترکین آب در منطقه مرکزی شهرستان اصفهان، بیش از ۲۸ هزار و ۸۰۰ مشترک در ۶۱ روستا و یک شهر منطقه برآان و کراج وجود دارد که برنامه ریزی شده در سال جاری طی پیمایش های منسجم با شناسایی انشعابات غیر مجاز از هدر رفت آب جلوگیری شود.

در ماه های اخیر با کشف انشعابات غیر مجاز مشکل افت فشار آب روستای دستجا در منطقه مرکزی رفع شد، در سالهای اخیر ۵۷۹ مشترک آب در این روستا در فصل تابستان با مشکل افت فشار آب مواجه بودند که در سال جاری با کشف و شناسایی حدود ۴۰  فقره  انشعاب آب  غیر مجاز با کاربری باغ ویلا  در آن محدوده ، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب در ماه  آب به چرخه توزیع اضافه شد و بدین ترتیب مشکل افت فشار اهالی این روستا برطرف گردید.

طی دو سال اخیر حدود ۷۰۰ مورد انشعابات غیر مجاز آب در منطقه مرکزی شهرستان اصفهان کشف شد که از این رقم  تاکنون حدود ۵۵۰ مورد آن ساماندهی شده است و ۱۵۰ مورد دیگر طی مراحل قانونی نهایتا تا پایان سال مورد ساماندهی قرار می گیرند.   

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.