• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
فجر42

بیانیه مشترک سازمان بسیج رسانه استان اصفهان و انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان

  • کد خبر : 4549
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
بیانیه مشترک سازمان بسیج رسانه استان اصفهان و انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان
بیانیه مشترک سازمان بسیج رسانه استان اصفهان و انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ / خداوند سرنوشت هيچ قوم (و ملّتى) را تغيير نمى‏دهد مگر آنكه آنان آنچه را در خودشان است تغيير دهند (رعد/۱۱)

چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در حالی آغاز می کنیم که ملت همیشه قهرمان ایران همانند گذشته با پشت سر گذاشتن سختی ها و مشکلات به همه ی جهانیان به ویژه دشمنان ایران ثابت کردند که تحریم ها، سختی ها و مشکلات را تحمل می کنند اما دست از انقلاب، رهبری و آرمان های انقلاب بر نمی دارند.

ملت ایران هر سال این ایام را ارج می نهد ، تا آنجا که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمود : هر سال بیست و دو بهمن ، ملت ایران ضربه‌ای بر دشمنان وارد می کند ؛ مثل بهمنی بر سر دشمنان و مخالفان فرود می‌آید . (بیانات ۱۳۹۱/۱۱/۲۸)
ما اصحاب رسانه استان اصفهان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نسل جوان انقلابی را به تأمل و تدبر و مسوولین نظام اسلامی را به برنامه ریزی برای عملیاتی کردن و سرلوحه عمل خود قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب فرامیخوانیم و خود نیز در راستای تحقق این بیانیه اهتمام ویژه خواهیم ورزید و سناریوی دشمن در القای یأس و نا امیدی را در جامعه خنثی خواهیم کرد و خط مشی خود را این فراز از بیانیه گام دوم انقلاب می دانیم که رهبر انقلاب فرمودند: «در طول این چهل سال – و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.

ما اصحاب رسانه استان اصفهان در چهل و دومین سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و امت انقلابی ایران، تاکید می نماییم که با توکل به خداوند قادر متعال و توسل به روحیه ی جهادی، تخصص و تعهد انقلابی تمام قد در خدمت امت و نظام مقدس اسلامیمان می ایستیم و با بهره مندی از چشمه ی زلال معرفت و بصیرت کلام امام فرزانه انقلاب، یادگار خمینی کبیر(ره)، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، عرضه می داریم که “هستیم بر آن عهد که بستیم” و به عنوان پیش‌گام در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش داده و به کوری چشم دشمنان، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از همیشه جشن می‌گیریم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

                          
لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.