• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
در استودیو تلویزیونی ولایت صدا و سیمای مرکز اصفهان صورت گرفت؛

بهره برداری از ۷۱ طرح در حوزه‌های زیرساختی و فناوری صداوسیمای مرکزاصفهان

  • کد خبر : 4478
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
بهره برداری از ۷۱ طرح در حوزه‌های زیرساختی و فناوری صداوسیمای مرکزاصفهان
۷۱ طرح معاونت فنی صداوسیمای مرکزاصفهان به صورت ویدئو کنفرانس رئیس سازمان صدا و سیما با حضور استاندار در مرکزاصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش ریاح، طرح‌های معاونت فنی صداوسیمای مرکزاصفهان با مشارکت سازمان صدا وسیما و استانداری اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اجراء شده است.

استاندار اصفهان در این مراسم از تلاش‌های رسانه ملی در ارتقای همدلی و مشارکت مردم در شرایط سخت تحریم‌ها و توجه بیشتر مردم به توصیه‌های بهداشتی بویژه در روز‌های کرونایی قدردانی کرد.

آقای دکتر رضایی به نقش مهم رسانه در رفع برخی نگرانی‌های مردم از جمله در دو بعد سلامت و معیشت اشاره کرد و در ادامه از ساخت سریال شهید خرازی با مشارکت دولت و صداوسیما خبر داد و افزود: آماده همکاری برای ساخت سریال همه سرداران و رزمندگان دفاع مقدس استان اصفهان هستیم.

آقای عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: راه اندازی استودیو تلویزیونی ولایت مرکز اصفهان، نصب و راه اندازی ۲۲ دستگاه فرستنده پرقدرت اف ام، نصب و راه اندازی فرستنده دیجیتال و بازسازی شش ایستگاه کم قدرت در نقاط مختلف استان از مهمترین این طرحهاست.

HD سازی دو شبکه، توسعه پوشش، توسعه و ارتقاء سامانه‌ها و فضا‌های تولیدی، توسعه و تعمیرات اساسی ساختمان‌ها و تاسیسات دیجیتال سازی ایستگاه‌های رادیویی، سیگنال رسانی زمینی از دیگر طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با حضور مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان و  استاندار اصفهان در استودیو تلویزیونی ولایت صدا و سیمای مرکز اصفهان بهره برداری شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4478

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.