• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
آیت الله طباطبائی نژاد:

بحران آب، مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان اصفهانی است

  • کد خبر : 7605
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
بحران آب، مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان اصفهانی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در این استان گفت: بحران آب، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسئولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.

به گزارش ریاح، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار استاندار اصفهان اظهار داشت: دولت‌های مختلف برای حل مشکل آب در این استان قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند و تا حد توان خود، کارکرده‌اند اما هنوز بحران آب در اصفهان وجود دارد.
وی افزود: این مشکل، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسئولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: بدون شک مسئله آب، جزء مسائلی است که دولت می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند و اگر دیدگاه صحیح در میان مسئولان کشوری نسبت به این مسئله وجود نداشته باشد، تصمیمات غلطی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده اهالی چند استان را دچار تنش کند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان اصفهان به ویژه آقای استاندار مسئله آب را جزء اولویت‌های خود قرار داده و به صورت مستمر آن را از مسئولان کشوری پیگیری کند.
استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات خود اظهار داشت: در این مدت تلاش شده تا هماهنگی خوبی میان مدیران شکل گیرد و مسائل و اولویت‌های استان اصفهان شناسایی و دنبال شود.
سیدرضا مرتضوی با اشاره به پیگیری موضوع آب گفت: در مسئله آب باید به قانون توزیع عادلانه آب و حقوق مردم و دولت توجه شود تا حقی پایمال نشود.

اتهای خبر/ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.