• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
ورزشی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی

  • کد خبر : 2296
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی
تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش ریاح، تفاهم نامه همکاری بین مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران به امضای امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور رسید.

لشگری در این نشست، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای موفقیت های چشمگیری داشته، بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در بزرگ ترین دانشگاه حضوری کشور تأکید کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تندرستی اعضای مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعم از دانشجویان، استادان و کارکنان و خانواده های آنان، برنامه ریزی و پیگیری در حوزه ورزش همگانی با جدیت ادامه دارد.

لشگری تشکیل کمیته مشترک برای اجرا و پیشبرد اهداف مدنظر در تفاهم نامه را با حضور نمایندگان مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران، ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که این مرکز در راستای تندرستی و نشاط اجتماعی، گام های موثرتری را بردارد.

وی، هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه را توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی، جشنواره ها، همایش ها، مسابقه ها، المپیادها و غیره مرتبط با حوزه ورزش همگانی در راستای حفظ و ارتقای تندرستی، فراهم کردن شرایط مطلوب، ایجاد پایگاه های تندرستی و نشاط اجتماعی از راه توسعه ورزش همگانی و تفریح سالم و ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش همگانی کشور برشمرد.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=2296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.