• امروز : یکشنبه - ۶ آذر - ۱۴۰۱
  • برابر با : 4 - جماد أول - 1444
  • برابر با : Sunday - 27 November - 2022
3
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

امکان پرداخت غیرحضوری ازطریق درگاه های شرکت مخابرات ایران

  • کد خبر : 5085
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
امکان پرداخت غیرحضوری ازطریق درگاه های شرکت مخابرات ایران
در حال حاضر ، پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق درگاه های موجود شرکت مخابرات ایران به صورت مطلوب امکان پذیر است.

به گزارش ریاح، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها در این ایام، شرکت مخابرات ایران کوشیده تا شرایط ارایه خدمات غیر حضوری را برای مشتریان خود به بهترین نحو فراهم کند.
تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

باتوجه به درگاه های شرکت مخابرات ایران، سامانه های ۲۰۲۰ ، ۲۰۰۰ ، ۲۰۱۰، USSD، کد دستوری *۲۰۲۰# ، پرتال شرکت مخابرات ایران، سامانه «مخابرات من» و آپ های موبایلی همگی آمادگی ارایه خدمات غیر حضوری به مشتریان این شرکت را دارند.

با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ،از طریق سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره ، به روز ، تجمعی ، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی ، درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه ) خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

در روش استفاده از “مخابرات من”، مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور همچنین، می توانندصورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس وب سایت شرکت به صورت www.tci.ir/bill ، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، می توانند نشانی /www.tci.ir/bill را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و در ادامه، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کدشهرستان و بدون عدد صفر وارد کنند.

پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت همچنین از طریق سامانه ۲۰۰۰،USSD و اپ های موبایلی نیز امکان پذیر است.


گفتنی است ؛ رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، ثبت و حذف اطلاعات مندرج در سامانه ۱۱۸ ، خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، غیر فعال کردن خدمات ویژه از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5085
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران
  • 84 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.