• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

اقدامات هوشمندانه پلیس اصفهان درخنثی کردن توطئه های دشمن

  • کد خبر : 4983
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
اقدامات هوشمندانه پلیس اصفهان درخنثی کردن توطئه های دشمن
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به هماهنگی و هم افزایی بین پلیس ، دستگاه های امنیتی و دستگاه قضائی از خنثی کردن توطئه های دشمن برای برهم زدن امنیت جامعه با رصد ویژه و اقدامات هوشمندانه صورت گرفته، خبر داد.

به گزارش ریاح، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد مبارکه در جلسه مشترک با مدیرعامل و مدیران این مجتمع گفت: امروز به خود می بالیم و خداوند را شاکریم که علی رغم کینه ها و دشمنی های نظام استکباری و با وجود تحریم های ظالمانه صنعت فولاد کشور با همت فرزندان مجاهد این سرزمین پیشرفت کرده و باعث عزتمندی و سرافرازی کشور شده است.

امروز همانگونه که در دوران دفاع مقدس فرماندهان و نیروی های رزمنده اعزامی از استان اصفهان در هر عملیاتی که حضور داشتند باعث موفقیت آن عملیات می شدند امروز هم  فرماندهان و کارکنان مجموعه انتظامی استان به همین نحو مسولیت خود در قبال امنبت مردم را  دنبال و همه وجودشان را در خدمت به جامعه قرار می دهند.

دشمن قسم خورده نظام، دست از دشمنی خود برعلیه مردم ما برنداشته است و امروز به حمد الله با هماهنگی و هم افزایی که بین دستگاه های امنیتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد بسیاری از این توطئه ها و دسیسه های مختلف دشمن برای برهم زدن امنیت جامعه با اقدامات هوشمندانه صورت گرفته به خوبی رصد و خنثی شدند.

با توجه به پیچیدگی و تنوع جرایم امروز در مقایسه با گذشته، به طور مثال در حوزه ی پلیس فتا هر روز می بینیم به دلیل عدم آشنایی و ندانشتن دانش کافی به فضای مجازی مورد سوءاستفاده مجرمان حرفه ای در این فضا قرار می گیرند که معتقدیم بایستی در زمینه آموزش همگانی و آگاهی سازی مردم از آسیب ها و جرایم جدید کارهای گسترده ای صوررت گیرد.

ضمن تقدیر از تلاش فرماندهان و کارکنان مجموعه انتظامی شهرستان مبارکه، برابر آمارهای به دست آمده، هم در کاهش سرقت ها و هم در رشد کشفیات این فرماندهی توفیقات خوبی حاصل شده و در ارتباط با حوزه ی ترافیکی هم شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات بودیم که این موضوع نشانگر تلاش مجاهدانه ماموران پلیس در این شهرستان است.

در ادامه، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش نیروهای انتظامی در برقراری امنیت جامعه گفت: نیروی انتطامی حقیقتاً یکی از پُرکارترین و مظلوم ترین نهاد در نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و تلاش کارکنان این نیرو با وجود همه سختی ها و کمبود ها قابل ستایش است.

امنیت پیش نیاز تمام فعالیت ها و اقدامات در تمام عرصه ها است و نمی توان هیچ روزی را بدون حضور نیروی انتظامی تصور کرد چرا که اگر یک روز حضور این نیرو در جامعه نباشد نظم و انضباط و امنیت جامعه مختل می شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4983
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان
  • 201 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.