• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

افتتاح طرح‌های دهه فجر در بیش از ۵۰۰۰ نقطه

  • کد خبر : 4454
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
افتتاح طرح‌های دهه فجر در بیش از ۵۰۰۰ نقطه
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از بهره برداری طرح‌های مربوط به دهه فجر این شرکت در حوزه تلفن ثابت و همراه خبر داد.

به گزارش ریاح، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن تبریک دهه فجر، از بهره برداری طرح‌های مربوط به دهه فجر این شرکت در حوزه تلفن ثابت و همراه و به میزان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همه مناطق کشور خبر داد.

این طرح‌ها در ۵ هزار و ۲۷۷ نقطه آماده بهره برداری است که شامل ۴۱۶ سایت جدید همراه، ۲ هزار و ۵۷۲ سایت ارتقا یافته و افزایش ظرفیت شبکه دیتا و پورت‌های ADSL , VDSL , FTTH و افزایش شبکه انتقال شامل فیبر نوری شهری، روستایی و بین شهری و افزایش ظرفیت سوییچ‌های نوری است.

انجام طرح‌های USO (طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری ارتباطات) در همه مناطق کشور، افزایش ظرفیت باتری و تغذیه نیرو در مراکز مخابراتی و توسعه ساختمان و تأسیسات مراکز مخابراتی از دیگر برنامه هاست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا ارائه برخی خدمات مخابراتی درحوزه تلفن ثابت زمانبر شده است؟گفت: ضمن عذرخواهی از همه مشتریان، تلاش شرکت مخابرات این است که خدمات مطلوب درحداقل زمان ممکن ارائه شود، اما زمانبر شدن ارائه این خدمات علت‌های متفاوتی دارد،که مهمترین علت آن نبود تطابق میان تعرفه موجود و قیمت تمام شده برخی سرویس‌های تلفن ثابت است که امیدواریم با جلسات متعددی که با شورای عالی رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات داشته ایم تعرفه‌های تلفن ثابت اصلاح و به واقعیت نزدیک شود تا بتوانیم خدمات بهتری را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.