• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
فرماندار اصفهان:

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است

  • کد خبر : 8521
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است
فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن‌های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، گفت: موضوع اشتغال خانگی بانوان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات و پیگیری‌های لازم در این خصوص در کارگروه‌های مربوطه در حال انجام است.

به گزارش ریاح، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان، با تأکید بر اینکه از نظرات و دیدگاه‌های همه باید در حوزه بانوان استفاده شود، اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های مناسب، دعوت از تشکل‌های مردمی فعال در حوزه زنان در کارگروه‌های مربوطه و استفاده از اسناد بالادستی و اطلس زنان و خانواده، از جمله مواردی است که باید در حوزه بانوان و خانواده مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

وی افزود: پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در حوزه زنان باید ویرایش و به‌روزرسانی شده و براساس آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

احمدی با اشاره به برنامه‌های خوب برخی دستگاه‌های اجرایی در حوزه بانوان، عنوان کرد: ظرفیت‌ها و نیازهای بانوان در دستگاه‌های مختلف احصاء شود و نظارت و هماهنگی بین بخشی در این راستا برای رفع مشکلات آنان صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن‌های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، افزود: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای تشکیل سمن‌های جدید در حوزه‌های ورزش، مسائل اقتصادی و تولید صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه ما از ظرفیت خوب بانوان در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهره خواهیم گرفت: با هم‌افزایی و همکاری بین بخشی در کارگروه‌های مربوطه، اقدامات مقتضی برای رفع مشکلی از مشکلات بانوان در یک منطقه مشخص و یا ظرف مدت معینی انجام گردد.

وی افزود: موضوع اشتغال خانگی بانوان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات و پیگیری‌های لازم در این خصوص در کارگروه‌های مربوطه در حال انجام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8521

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.