• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

اراذل و اوباش نباید جرأت نا امن کردن جامعه را داشته باشند

  • کد خبر : 4376
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
اراذل و اوباش نباید جرأت نا امن کردن جامعه را داشته باشند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با نا امن کنندگان کشور قرار دارد گفت: ناجا نباید اجازه دهد اراذل و اوباش جرأت مزاحمت برای مردم و نا امن کردن جامعه را داشته باشند.

به گزارش ریاح، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در حاشیه حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش امام خمینی(ره) و تبریک چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید که «ما برای هر امتی در هر زمانی رسولانی را فرستادیم تا آنان را به عبادت خدا و دوری از طاغوت فرا بخوانند.»

خداوند را باید شاکر باشیم که عبادت خدا و اجتناب از طاغوت در زمان ما به وسیله امام خمینی (ره) و ملتی که از امام حمایت کرده و کمر همت را برای مبارزه با طاغوت بستند فراهم کرد و بحمدالله امروز کشور ما در مبارزه با طاغوت نمونه است.

هرکس بخواهد انسان ها را از مسیر حق منحرف کرده و فرهنگ غیر خدا را در جامعه پیاده کند، طاغوت است و باید با آن مبارزه کرد، مردم ما مطمئن باشند که اگر به مسیر الهی خود ادامه دهند قطعاً پیروزی با آنان است و در نهایت دشمن هم از فشارهای خود علیه ملت ما مایوس خواهد شد.

الحمدلله امروز همه نیروهای مسلح کشور به خصوص نیروی انتظامی در تراز نظام اسلامی هستند و در مسیر اسلام و قرآن و مبارزه با طاغوت های زمان قدم برمی دارند.

ماموران پلیس ایران نمونه ترین نیروهای پلیس در جهان از نظر رعایت ادب اسلامی با مردم هستند و نیروهای ناجا از نظر اینکه بیشتر با مردم مأنوس هستند، مراعات حال مردم را می کنند و دلسوز و جان برکف هستند جزو نمونه های پلیس در کل جهان هستند و ما به این نیروها افتخار می کنیم.

پیشرفت های پلیس امروز غیر قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب است و پیش از انقلاب نیروهای پلیس حافظ ارزش های اسلام نبودند بلکه در جهت حفظ نظام طاغوت زمان تلاش می کردند اما امروز این عزیزان خدمتگزار اسلام و مردم هستند.

ضمن خدا قوت به نیروی انتظامی، از تلاش این نیرو در زمینه مقابله با اراذل و اوباش و نا امن کنندگان جامعه نیز قدردانی می کنیم و امروز ناجا در خط مقدم مقابله با نا امن کنندگان کشور است و طبعاً این نیرو بایستی جلوی کسانی که بخواهند به امنیت کشور لطمه بزنند را بگیرد.

اراذل و اوباش باید اقتدار پلیس را به چشم خود ببینند و نیروی انتظامی باید کاری کند که مردم در هر زمانی از شب و روز با آرامش رفت و آمد داشته باشند و کسی هم جرأت ایجاد مزاحمت برای آنها و نا امن کردن جامعه را نداشته باشد.

از خداوند متعال برای همه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم و از خداوند متعال می خواهم که شهدای نیروی انتظامی که در مقابل نا امن کنندگان کشور ایستاده و جانشان را در راه حفظ نظام اسلامی فدا کردند را با امام حسین(ع) و اصحاب با وفایش محشور کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4376
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان
  • 272 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.