• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

اخلاص و تبعیت از ولایت‌فقیه نیروهای مسلح ایران را متمایز ساخته است

  • کد خبر : 680
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
اخلاص و تبعیت از ولایت‌فقیه نیروهای مسلح ایران را متمایز ساخته است
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: اخلاص و تبعیت از ولایت‌فقیه دو ویژگی‌ای است که نیروهای مسلح ما را با سایر قوای نظامی جهان متمایز ساخته و کارایی آنان را در مسیر الهی قرار داده است.

به گزارش ریاح نیوز، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار فرماندهی، مسؤول عقیدتی سیاسی و جمعی از نیروهای پایگاه هوایی شهید عباس بابایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان با اشاره به نقش نیروهای مسلح در امنیت و پایداری نظام اسلامی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برای تربیت خلبان‌ها، کاملاً به غرب وابسته بودیم و نیروهای ما در کشورهای غربی آموزش می‌دیدند، حتی برای تعمیر هواپیماها و تجهیزات پایگاه‌های هوایی، وابستگی کاملی به نیروهای خارجی داشتیم.

امام جمعه اصفهان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساخت و تعمیر هواپیما و تربیت خلبان به خوبی در کشورمان در حال انجام است؛ خلبانانی که در دوران دفاع مقدس و امنیت فعلی کشور نقش‌آفرین بوده و هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: ممکن است این شبهه وجود داشته باشد که نیروهای مسلح ایران قبل از پیروی انقلاب اسلامی به شاه ملعون احترام می‌گذاشتند و امروز به ولی‌فقیه احترام می‌گذارند و این دو، تفاوتی ندارد و گفته می‌شود که نیروهای نظامی مجبور به احترام گذاشتن و تبعیت کردن هستند؛ درحالی‌که این نیروها قبل از انقلاب، به یک شخص احترام می‌گذاشتند اما امروز به مقام ولی‌فقیه و کسی که سکان رهبری جامعه در دستان او است احترام می‌گذارند؛ ایشان، جامعه را به مسیر الهی دعوت و رهنمون می‌سازند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی تابع رهبر انقلاب هستند چراکه می‌دانند ایشان خود را خادم امت اسلامی می‌دانند؛ ما به رهبرمان احترام می‌گذاریم چراکه برای خدا کار می‌کند و ما را به راه حق و عزت واقعی ارشاد می‌کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد یادآور شد: نیروهای مسلح ما توانسته‌اند با پیروی از ولایت‌فقیه و فرمان‌برداری از سخنان ایشان خودکفا باشند و به مرحله خودباوری برسند و بدانند که می‌توانند بر روی پای خود بایستند و بازدارندگی و اقتدار را برای میهن خود رقم بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: در زمان طاغوت، اجازه نمی‌دادند جوانان در مسیر پیشرفت و خودکفایی قرار بگیرند اما امروز به برکت نظام اسلامی جوانان ما در زمینه‌های مختلف استعداد خود را شکوفا کرده و به مرحله خودکفایی رسیده‌اند، امروز شاهد رویش‌های انقلاب اسلامی هستیم، جوانانی که با فهم کامل و شناخت از دین در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر می‌شوند.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: نیروهای مسلح در وادی‌ سیاسی و حزب‌ها وارد نشدند و تابع مقام معظم رهبری هستند و به حرکت خود در مسیر پیشرفت ادامه می‌دهند و برایمان افتخار می‌آفرینند.

وی در پایان گفت: امام علی(ع) در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه که معروف به خطبه جهاد است می‌فرمایند: جهاد دری است از درهای بهشت، که خداوند برای اولیاء و دوستان خالص خود باز کرده است، البته منظور این است که خیلی از انسان‌ها از مسیر جهاد به بهشت می‌روند؛ امام حسین(ع) در شب عاشورا فرصتی ایجاد کرد تا افرادی که خالص نیستند و در راه خود شک دارند، بروند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.