• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی/محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی نیست

  • کد خبر : 1512
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی/محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی نیست
فرمانده انتظامی استان، از آماده باش 100 درصدی و بسیج کلیه توان این فرماندهی برای خدمت گزاری به عزاداران حسینی و هرچه بهتر برگزار شدن با شکوه عزداری های مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل ها بهداشتی خبر داد. رئیس پلیس راهور استان اعلام کرد: در روز تاسوعا و روز عاشورای حسینی در شهر اصفهان محدودیت ترافیکی خاصی وجود ندارد.

به گزارش ریاح نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش و آرزوی قبولی عزاداری های خالصانه مردم در این ایام، گفت: برای امنیت هرچه بهتر استان اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، جلسات و هماهنگی های خوبی با دستگاه های امنیتی صورت گرفته و به منظور برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی تمامی مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه پلیس قرار می گیرند.

تمام نیروهای پلیس استان برای ۳ روز پیش رو به طور ۱۰۰ درصد بسیج شدند تا مجالس و برنامه های هیئت های عزاداری سید الشهدا(ع) با شکوه هرچه تمام تر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با کرونای استان و کشور ابلاغ شده انجام شود.

همچنین علاوه بر پوشش انتظامی و ترافیکی  عزاداری هیئت های مذهبی در محلات، کلیه توان پلیس آگاهی استان اصفهان  نیز برای حفاظت از منازل و اموال مردم و برخورد با مجرمان ، سارقان و اخلالگران در نظم عمومی بسیج شده است.

هرگونه جابجایی اثاثیه منازل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مانند سال های قبل منوط به اخذ مجوز از کلانتری ها است.

امروز پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار عزاداران حسینی است، بسیاری از همکاران من به خاطر تامین امنیت هیئت ها و مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان از فیض حضور در این برنامه ها محروم هستند که از همه مردم شریف و شهد پرور استان  انتظار دارم خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی را در این روزها از دعای خیر خود فراموش نکنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، اظهار داشت: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیئت های عزاداری در محل های تعیین شده پلیس برای ایجاد محدودیت مقطعی و موقت در صورت لزوم و پوشش ترافیکی مراسمات آمادگی دارد.

محدودیت های ترافیکی دائم و خاصی در شب و روز تاسوعا ، عاشورا و شام غریبان اعمال نخواهد شد.

در ایام مذکور در محل های اجرای مراسم ها در خیابان های اصلی شهرهای استان و در شهر اصفهان در محدوده های اطراف میدان امام (ره)، میدان احمدآباد به سمت ولیعصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، تقاطع پل میر، شیخ صدوق به سمت چهارراه نظر و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا،پلیس به منظور پوشش ترافیکی لازم حضور کاملا محسوس خواهد داشت.

از همراهی و همکاری تمامی شهروندان و مسئولان هیئت های مذهبی و عزاداری که با پلیس تعامل دارند تقدیر می شود و امید است این عزیزان در این ایام فرزندان خود در نیروی انتظامی را از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1512
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان
  • 260 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.