• امروز : جمعه - ۲۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 14 June - 2024
2

آغاز نازک‌کاری ایستگاه های خط ۲ مترو حدفاصل دارک تا طوقچی

  • کد خبر : 13870
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
آغاز نازک‌کاری ایستگاه های خط ۲ مترو حدفاصل دارک تا طوقچی
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: عملیات نازک‌کاری چند ایستگاه جبهه شمالی خط دو متروی این کلان‌شهر حدفاصل دارک تا طوقچی به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش ریاح نیوز، سیدمحسن واعظی‌فر مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: به‌زودی چند ایستگاه جبهه شمالی خط دو، حدفاصل دارک تا طوقچی برای نازک‌کاری آماده تحویل به پیمانکار خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه تی‌بی‌ام از سمت جبهه غربی در ایستگاه خلجا قرار دارد و تا چند هفته آینده به سمت ایستگاه امام حسین (ع) حرکت می‌کند، افزود: از طرف شمال نیز دستگاه تی‌بی‌ام در حال حفاری است و به‌زودی یکی از این دستگاه‌ها وارد ایستگاه شاهد می شود و دیگری تا چند ماه آینده به ایستگاه طوقچی ورود خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: در حال حاضر ایستگاه‌های امام علی (ع)، ابن‌سینا و نقش جهان یا حافظ در حال احداث و فعالیت در این ایستگاه‌ها طبق برنامه در حال پیشروی است.

او خاطر نشان کرد: خط دو مترو از ایستگاه دارک واقع در شهرک امام حسین (ع) در شمال شرقی اصفهان و انتهای خیابان زینبیه آغاز می‌شود و با طی حدود ۲۴.۷ کیلومتر و گذر از خیابان‌های آیت‌الله غفاری، زینبیه، لاله، میدان قدس، خیابان هاتف، میدان امام علی (ع)، خیابان‌های نشاط، فلسطین و باغ گلدسته به میدان امام حسین(ع) می‌رسد.

واعظی‌فر با اشاره به اینکه ایستگاه امام حسین (ع) تنها ایستگاه تقاطعی خط یک و دو است، گفت: خط دو با عبور از آن به سمت غرب حرکت می‌کند و با گذر از خیابان آیت‌الله طالقانی و بزرگراه شهید خرازی، با طی کردن خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی (کهندژ) به میدان شهدای خمینی‌شهر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه ادامه داد: خط دو متروی اصفهان ۲۳ ایستگاه دارد که ۱۶ ایستگاه آن از دارک تا شهید حجازی (کهندژ) در حال اجرا است.

او با بیان اینکه در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز می‌توانیم سرعت اجرای عملیات احداث خط دو را افزایش دهیم، تأکید کرد: کمبود منابع مالی، جابه‌جایی تأسیسات، دریافت مجوز از میراث فرهنگی، دریافت مجوزهای ترافیکی و تملک محل‌های مورد نیاز پروژه از دلایل زمان‌بر شدن اجرای پروژه خط دو متروی اصفهان است.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13870
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان
  • 167 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.