• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
سخنگوی آبفای استان اصفهان:

آبرسانی سیار در تاریخ ۵۵ ساله آبفا اصفهان بی‌سابقه بود

  • کد خبر : 8175
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
آبرسانی سیار در تاریخ ۵۵ ساله آبفا اصفهان بی‌سابقه بود
سخنگوی آبفای استان اصفهان گفت: در تابستان امسال نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر آب با استفاده از ۵ هزار و ۸۰۰ تانکر آبرسان بین شهروندان و روستاییان توزیع شد که در تاریخ ۵۵ ساله این شرکت بی‌سابقه بود.

به گزارش ریاح، مهرداد خورسندی سخنگوی آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به سردی هوا و شرایط دمایی موجود، میزان ۱۱ مترمکعب بر ثانیه آبی که از تصفیه‌خانه آب بابا شیخعلی (سامانه اول آبرسانی) وارد مدار بهره‌برداری می‌شود، کفاف نیاز شرب و بهداشت جمعیت ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستای طرح آبرسانی اصفهان بزرگ را می‌دهد.

وی گفت: به دنبال سرد شدن هوا و کاهش میزان مصرف مشترکان، در حال حاضر هیچ آبی از چاه‌های متفرقه استحصال و وارد شبکه آبرسانی این مناطق نمی‌شود و آب تصفیه خانه باباشیخعلی کفاف شرب و بهداشت را می‌دهد.

خورسندی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تابستان امسال از چاه‌ها و تصفیه خانه آب باباشیخعلی در مجموع تا ۱۳ هزار و  ۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و تصفیه می‌کرد، در حالی که مصرف آب در برخی از ساعات اوج مصرف به حدود ۱۸ هزار لیتر در ثانیه می‌رسید و همین کمبود ۴ هزار و ۳۰۰ لیتر در ثانیه‌ای سبب کاهش فشار شبکه و قطع آب در تعداد زیادی از شهرها و روستاها می‌شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان ادامه داد: برای رفع این مشکل در تابستان امسال نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر آب با استفاده از ۵ هزار و ۸۰۰ تانکر آبرسان بین شهروندان و روستاییان به ویژه در شهرهای اصفهان، فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت‌آباد و اردستان توزیع شد که در تاریخ ۵۵ ساله این شرکت بی‌سابقه بود.  

خورسندی با بیان اینکه آبفای استان اصفهان با بهره‌گیری از سامانه‌های تله متری و تله کنترل سعی در مدیریت فشار و تأمین آب شرب پایدار جمعیت تحت پوشش دارد، بیان کرد: امید است شهروندان گرامی و روستاییان نیز همچنان با رعایت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه آب، این شرکت را در ارائه خدمات بی‌وقفه به مردم یاری کنند.  

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.