به گزارش ریاح نیوز، عباس افرادی قائم مقام اداره شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر و آموزش تخصصی مراحل ثبت درخواستهای غیرحضوری مورد نیاز شهروندان در سامانه هوشمند توسعه شهر به نشانیmy.isfahan.ir برای ۳۵۰ متصدی کافی نت در شهر اصفهان برگزار شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون موارد متعددی از خدمات شهرداری اصفهان از جمله درخواست صدور پروانه ساختمان، درخواست صدور پروانه تعمیرات غیر اساسی و گواهی عدم خلاف به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام میشود، اظهار کرد: با توجه به افزایش خدمات الکترونیک و غیر حضوری در شهرداری اصفهان و همچنین احتمال مسلط نبودن برخی از شهروندان به استفاده از اینترنت و در پی آن مراجعه آنها به کافی نتها و دفاتر خدمات اینترنت، ضرورت دارد که متصدیان و فعالان دفاتر خدمات اینترنتی با فضای سامانه و مراحل ثبت درخواستها آشنا شوند.
به گفته وی، این کارگاه با همکاری اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان در هنرسرای خورشید برگزار و کلیه مراحل ثبت نام به صورت تصویری و آموزش قدم به قدم برای حاضرین تشریح شد.
انتهای خبر/ م ک/