به گزارش ریاح نیوز، محمد قاسمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه قابلیتهای جدیدی در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان ایجاد شده است، گفت: شهروندان اصفهانی میتوانند تماسهای خود با سامانه ۱۳۷ شهرداری را از طریق کد پستی ثبت کنند.
او افزود: از تماس شهروندان با کارشناسان سامانه ۱۳۷، اعلام کد پستی و بیان مشکل محل سکونت، میتوان نشانی و لوکیشن دقیق آن را پیدا و زمان کمتری را برای پیگیری مشکل شهروندان صرف کرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان میتوانند پس از طرح مشکل، پیگیری و رفع آن، در صورت تمایل از شهرداری بخواهند تصاویر اقدامات انجام شده را از طریق لینک خبری یا نشانی برای آنها ارسال کند و از این طریق از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات، مطلع شوند.
او با اعلام اینکه در هفته گذشته حدود ۱۰ هزار و ۳۷۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شده است، گفت: از این تعداد، پاسخگویی بیش از سه هزار تماس در قالب مشاوره بود و متناسب با موارد مطرح شده به شهروندان مشورت داده شده است.
به گفته قاسمی، در این بازه زمانی بیشترین تماسها با ۱۳۷ در خصوص موضوعات اجرایی بود و کارشناسان موارد مطرح شده را به مسئولان مربوطه در مناطق پانزدهگانه شهرداری ارجاع دادند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در فصل تابستان بیشتر تماسها درباره شیرابه زبالهها است، اضافه کرد: در صورتی که همه شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که با جداسازی پسماند تر و خشک میتوانند به حفظ محیط زیست کمک کنند، دیگر شاهد افزایش شیرابهها در کوچهها و معابر عمومی شهر نخواهیم بود.
پایان خبر/