به گزارش ریاح، هاشم امینی مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم رونمایی از طرح سه شنبه های آبی، بسته آموزشی مدیریت مصرف و سرود اختصاصی شرکت آبفا استان اصفهان افزود: شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده، مانع از این نشد که شرکت آبفا استان اصفهان موضوع فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در جامعه را نادیده بگیرد و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های مجاز با همکاری دستگاههای مرتبط، اقدام به فرهنگ سازی مصرف درست آب در بین مردم نموده است.
از همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش و فکری کودکان ونوجوانان در موضوع فرهنگ سازی مصرف بهینه آب قدردانی می کنیم. در سال جاری توانستیم با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش و فکری کودکان ونوجوانان، جشنواره خانواده آبی، فیلم کوتاه آموزشی و پرسش شادآبی را در فضای مجازی برگزار کنیم و از ظرفیت شبکه شاد به خوبی بهره مند شدیم.
با توجه به وضعیت منابع آب استان و اقلیم خشک کشور و استان اصفهان، فرهنگ سازی مصرف درست آب در جامعه امری ضروری است چراکه با توجه به بارندگی های محدود در فصل بارش هم اکنون ذخیره سد زاینده رود ۱۹۹ میلیون متر مکعب است.
در ادامه این مراسم قلمکاریان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: شرکت آبفا استان اصفهان با استفاده از ظرفیت هنری، علمی توانسته در قالب طرح های مختلف بستر فرهنگ بهینه آب را در جامعه فراهم نماید.
آب مایه حیات است و قدر این ماده غیرقابل جایگزین باید در جامعه نهادینه شود که شرکت آبفا با همکاری کانون توانسته در قالب نقاشی، موسیقی، شعر و داستان، فیلم و ارزش آب را دربین کودکان و نوجوانان به درستی بیان کند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با برخورداری از مربیان مجرب در زمینه های گوناگون فرهنگی هنری، مانند سالهای گذشته آمادگی هر گونه همکاری را با شرکت آبفا پیرامون فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارد.
انتهای خبر/