• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان:

ملت ایران هرگز توهین به مقدسات را تحمل نخواهد کرد

  • کد خبر : 11290
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
ملت ایران هرگز توهین به مقدسات را تحمل نخواهد کرد
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان گفت: دشمنان در فتنه اخیر دین و مقدسات ما را نشانه گرفتند در حالی که همگان آگاه هستند که ملت مسلمان ایران با هیچ بهانه‌ای از مقدسات خود عبور نمی‌کند.


به گزارش ریاح نیوز، از اصفهان حجت‌الاسلام میثم ریاحی رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با مدد و الطاف خفیه الهی مسیری مستقل از خواسته‌های نظام سلطه را در پیش گرفته و در چهل و چهار سال عمرش با رهنمودهای ولی فقیه با تدبیر، اندیشمند و هوشمند خود حوادث و طوفان‌های سهمگینی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: موفقیت جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر هیچکس پوشیده نیست و دشمنان ما با وجود بهانه تراشیدن‌ها و مانع‌گذاری‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها نتوانسته‌اند با روند رو به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی که پایه آن استقلال و ایستادگی است مقابله کنند.

ریاحی با بیان اینکه دشمن چشم دیدن استقلال ایران اسلامی و تسری انقلاب ما به سایر نقاط جهان را ندارد، گفت: فتنه‌های تکراری و روش‌های نخ نما شده تنها راهکاری است که دشمنان ما برای توقف حرکت این نظام در پیش دارند و هرازگاهی با بهانه‌هایی درصدد ایجاد بلوا و آشوب در کشور ما هستند که البته به لطف خداوند و هوشیاری ملت بصیر ایران و هدایت و راهبری رهبر معظم انقلاب هیچ گاه در دستیابی به اهداف خود موفق نبوده‌اند.

رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار برای بسیج امکانات جهت ایجاد ناآرامی داخلی در ایران بیان کرد: گروهک‌های تجزیه طلب، منافقین، معاندین و ضدانقلاب، سرسپردگان آن‌هایی هستند که جای چنگال‌های خون آلودشان بر پیکر کودکان بی دفاع فلسطین، یمن، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای مظلوم است، گردانندگان اغتشاشاتی که طی روزهای اخیر در گوشه‌هایی از کشور ما رخ داد نیز همین دستان جنایت کار است.

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیر ایران که البته حق انتقاد و اعتراض آن‌ها به برخی شیوه‌ها محفوظ است به اقدامات تفرقه‌افکنانه آگاه هستند و دل در گروی نظامی دارند که امنیت و آرامش خود را مدیون جان‌فشانی‌های نیروی دلسوز و جان، برکف مسلحش می‌دانند.

ریاحی ادامه داد: دشمن در توهمی خود ساخته است و تصور می‌کند با فریب چند نوجوان و جوان می‌تواند پایه‌های نظامی را سست کند که با خون هزاران شهید آبیاری شده است، آن‌ها در فتنه اخیر دین و مقدسات ما را نشانه گرفتند در حالی که همگان آگاه هستند که ملت مسلمان ایران با هیچ بهانه‌ای از مقدسات خود عبور نمی‌کند.

رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان تصریح کرد: امروز باطن اغتشاشگران بر ملت فهیم ایران آشکار و عزم ما برای خنثی‌سازی توطئه شوم بیگانگان بیشتر از هر زمان دیگری است.

انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.