• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
استاندار لرستان:

۶ هزار تعاونی در استان به ثبت رسیده است

  • کد خبر : 10815
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
۶ هزار تعاونی در استان به ثبت رسیده است
استاندار لرستان با اشاره به وضعیت کار تعاونی در استان، گفت: در لرستان بالغ بر ۶هزار تعاونی وجود دارد که بیش از نیمی از آنها فعال و حدود ۷۹ هزار نفر مشغول فعالیت در این تعاونی‌ها هستند و نیمی دیگر نیز نیازمند کمک برای وارد شدن به چرخه فعالیت هستند.

به گزارش ریاح نیوز، فرهاد زیویار استادار لرستان با حضور در نمایشگاه رسم تعاون که به مناسبت هفته تعاون در تهران برگزار شده است اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان شیوه‌ای کامل از حکومت، از جمیع جهات حقوق مردم را در نظر گرفته و در قالب مردم‌سالاری دینی، هم به حقوق فردی و هم اجتماعی توجه ویژه کرده است.

وی گفت: تعاون و تمامی وجوه آن در کشور طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و با توجه به پیشرفت هایی که داشته است، حرف های زیادی برای گفتن در سطح بین المللی دارد. 

زیویار با اشاره به اینکه کار تعاونی در کشور به بلوغ کامل رسیده است، ادامه داد: نمایشگاه رسم تعاون که به مناسبت هفته تعاون دایر شده، نشان دهنده پیشرفت کشور در حوزه کار تعاونی و گام‌های رو به جلویی است که در این زمینه بر داشته شده است.

استاندار لرستان افزود: با توجه به اهمیت نقش کار تعاونی در رونق اقتصادی جوامع، می‌توان از تعاونی‌های موفق به عنوان مدل و الگو برای کمک به اقتصاد و در نتیجه کسب ثروت برای جامعه استفاده کرد. 

وی با اشاره به وضعیت کار تعاونی در استان، خاطرنشان کرد: در لرستان بالغ بر ۶هزار تعاونی وجود دارد که بیش از نیمی از آنها فعال و حدود ۷۹ هزار نفر مشغول فعالیت در این تعاونی‌ها هستند و نیمی دیگر نیز نیازمند کمک برای وارد شدن به چرخه فعالیت هستند.

انهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10815

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.