• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

۱۳۰ میلیارد تومان به ۵ پروژه نیمه تمام اصفهان اختصاص یافت

  • کد خبر : 4879
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
۱۳۰ میلیارد تومان به ۵ پروژه نیمه تمام اصفهان اختصاص یافت
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای پنج پروژه‌ استان اصفهان که تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد، اختصاص داده شده است.

به گزارش ریاح، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بعد از ظهرپنجشنبه به منظور افتتاح تعدادی از طرح‌های زیرساختی و‌توسعه‌ای، وارد شهر اصفهان شد و از سوی استاندار و‌ مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

وی در سفر دو روزه خود به اصفهان علاوه بر افتتاح و بازدید از چند طرح توسعه‌ای و زیرساختی در اصفهان، در نشست شورای گفت و‌گوی دولت و بخش خصوصی و‌ همچنین شورای اداری استان حضور خواهد یافت و در نخستین روز سفر خود با نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه اصفهان دیدار می کند.

واعظی در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این استان گفت: در سفری که ریاست جمهوری به استان اصفهان داشتند بیش از ۳۰ پروژه طراحی و ۲۴ پروژه قطعی شد و مابقی بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارند.

استان اصفهان همواره در تمام دولت‌ها یکی از استان‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در بخش اقتصادی، صنعت، فرهنگی و گردشگری بوده است.

طبیعی است که دولت تدبیر و امید از همان سال‌های اول، اهتمام ویژه‌ای به این استان، به ویژه در توسعه و اجرای پروژه‌های بزرگ داشته است.

معتقدیم هر چقدر استان بیشتر توسعه یابد، باعث می‌شود استان‌های همجوار هم بهره‌مند شده و توسعه پیدا کنند.

در هفت و نیم سال گذشته، اتفاقات بسیار خوبی در استان اصفهان رخ داده است.

حدود ۲ برابر آنچه رئیس جمهوری در سفر به استان اصفهان به مردم قول دادند، بودجه تخصیص داده شد. از سوی دیگر بودجه‌های استانی و ملی در پروژه‌های مختلف زیرساختی انجام شده است.

آن دسته از پروژه‌هایی که امسال در ارتباط تصویری توسط رئیس جمهوری به افتتاح رسید بیش از سه هزار میلیارد تومان است، علاوه بر اینکه وزرای متعدد و مسئولان استانی پروژه‌های مهمی را به افتتاح رساندند.

در این سفر پروژه‌های بزرگ با جلسه‌ای که با مسئولان سیاسی، اقتصادی و بخش خصوصی وجود دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، یکی از وظایف مسئولان دولتی نظارت بر منابع تخصیص داده شده و پروژه‌های تصمیم گیری شده است.

به گفته وی استان اصفهان مدیران خوب دارد و نیاز به دخالت مرکز و تهران نیست زیرا اختیاراتی که به استان داده شده می‌تواند در همین‌جا اتخاذ شود.

واعظی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری علاقمند به سفر به استان اصفهان بودند تا از نزدیک خدمت مردم خوب و فهیم استان باشند اما به دلیل شیوع کرونا تمام سفرهای ایشان به تعویق و لغو شد، از این رو سلام ایشان را به مردم عزیز استان ابلاغ می‌کنم.

واعظی در ادامه گفت: علاوه بر جلسه‌ای که با بخش خصوصی خواهیم داشت جلسه‌ای با مدیران دولتی داریم و مسائل استان را بررسی می‌کنیم.

گفتنی است که پروژه‌های زیر ساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات، پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، شرکت قطورسازان اسپادان، طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران از جمله طرح هایی است که فردا با حضور دکتر واعظی در اصفهان افتتاح می شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4879
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان
  • 186 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.